حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درخواست برای خرید وان‌پلاس ۲ به بیش از ۱ میلیون رسید؛ رکورد سال قبل بسیار سریع تر شکسته شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

برای شما روز کذشته گفتیم که درخواست برای خرید وان‌پلاس در حدود ۷۵۰ هزار عدد رسیده است. بر اساس اخبار منتشر شده در انجمن این شرکت درخواست برای خرید به بیش از یک میلیون رسیده است که تقریبا می‌توان گفت رکورد سال پیش را به راحتی شکسته است. البته این درخواست برای خرید بوده و هنوز خرید نهایی نشده اما دلیلی هم برای عدم خرید نیست! چرا؟ در ادامه همراه باشید.

وان‌پلاس ۲ باز هم به عنوان قاتل پرچمداران معرفی شد. این دستگاه از نظر امکاناتی رقابت خاصی را نمی‌تواند با دستگاهی مانند موتو استایل داشته باشد اما وقتی فاکتور قیمت را در نظر بگیریم، دستگاه بسیار مناسبی قلمداد خواهد شد. $۳۲۹ برای مدل ۱۶ گیگابایتی و $۳۸۹ برای مدل ۶۴ گیگابایتی قیمت بسیار رقابتی را فراهم کرده است.

سال گذشته مدیرات این شرکت بر این باور بودند که میزان فروش به ۳۰ الی ۵۰ هزار عدد برسد اما فروش یک میلیونی را تجربه کردند. بسیار پیش‌بینی واقع بینانه‌ای بوده است اما این بار انتظار دارند میزان درخواست  ۵۰ برابر نیز باشد! اکنون به نظر میرسد کمی رقابت برای این شرکت با توجه به رونمایی های موتورولا سخت شده باشد و این عدد کاملا تحت تاثیر قرار بگیرد. نیویورک، سانفرانسیسکو، لندن، پاریس، برلین، میلان، دهلی نو، بنگلور و جاکارتا شهر هایی هستند که هدیه های ویژه ای نیز از سوی شرکت بابت خرید این محصول دریافت می‌کنند.

نظر شما چیست؟ آیا موفقیت سال قبل تکرار خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Over-1-million-requests-for-OnePlus-2-invitations-have-been-received_id72162″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

همیشه ما ایرانیها برای خرید وان پلاس مشکل داریم و خواهیم داشت

میلاد

داداش بیشتر کشور ها برای خرید این گوشی مثل ایران هستن چون فروش این محصول محدودیت خاصی داره یعنی باید با دعوت نامه این محصول تهیه کنید به خاطر همین بیشتر کشور ها مثل ایران این محدودیت رو دارند و به صورت انبوه این محصول در کشور یافت نمیشه

SAYROS

حرفت درست ولی مشکل ما خیلی بیشتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....