حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد هواوی در سال ۲۰۱۵، ۳۵ درصد افزایش یافته است

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

هواوی، یکی از تولیدکنندگان اسمارت‌فون چینی است که در سال‌های اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. این شرکت در سال ۲۰۱۵، فعالیت خود را نسبت به سال‌های گذشته افزایش داد و اقدام به عرضه‌ی گوشی‌های مختلفی کرد. در ماه‌های گذشته نیز شاهد عرضه‌ی اولین نکسوس هواوی با نام نکسوس ۶ پی (Nexus 6P) بودیم. به پایان سال ۲۰۱۵ نزدیک می‌شویم و شرکت هواوی، اعلام کرده است که درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۵، ۳۵ درصد افزایش یافته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Guo Ping گفته است که درآمد کلی هواوی در سال ۲۰۱۵، ۳۵٫۳ درصد افزایش یافته و به ۳۹۰ میلیارد یوان رسیده است. درآمد این شرکت، ۱۱۰ میلیارد یوان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که یک موفقیت برای این شرکت محسوب می‌شود. هواوی در چین نیز به موفقیت‌های خاصی دست یافته است و رقابت سختی را با شیائومی دارد.

اکنون با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵، هوای به سال آینده چشم دوخته است و قصد دارد تا وارد بازارهای جدید شود.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/huawei-sees-35-revenue-growth-for-2015.html” background=”#32a164″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abz

دوستانی که میگن با خرید G7 هواوی سود میکنم مثبت و دوستانی که میگن ضرر می کنم منفی بدن.خودم که G7 هواوی را دوست دارم گفتم نظر دوستان عزیز را هم ببینم. :bye:

shahinhhh

ریزولیشن hd برای ۵٫۵ یکم کم نیست

shahinhhh

البته با قیمت خیلی کمش فکر کنم مشکلی نداشته باشه

abz

ممنون از راهنماای تان دوست عیز.یک سوال دیگر هم است.ایا در هنگام فلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ صدارو بد ضبط میکنه؟ 🙂

shahinhhh

تو این رنج آنر ۶ بهتره

milad7

دوست عزیز تو این رنج قیمتی (٨۵٠ تومان) گوشی honor 6 بهترین و کامل ترین گزینه است.

امیرمحمد

ممنون از راهنمایی تان.اخه هانر۶ یک مشکلی داره که تو نظرات کاربران سایت مرجع موبایل خواندم.اینکه هنگام ژاژ گوشی بر اثر داغی یا گرما گوشه صفحه نمایش لک ابی یا به ندرت قرمز یا سفید میفته و بیشتر هم میشه.که من را دلسرد کرد.۵۰ تا یا کمی بیشتر از کاربران این مشکل را داشتند. 🙂

Hamidreza hamidi

چاخان میگن اینطور نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی