حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد اپل پس از ۱۴ سال کاهش یافت!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت اپل فردا گزارش مالی سه ماهه چهارم خود را که به ماه سپتامبر منتهی می شود، اعلام خواهد کرد. این شرکت برای نخستین بار پس از ۱۴ سال با کاهش درآمد رو به رو شده که یک افت بزرگ در وضعیت مالی آن محسوب می شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

به گزارش وال استریت ژورنال، درآمد اپل از ۲۱۵ میلیارد دلار سال گذشته به ۱۸۰ میلیارد دلار کاهش پیدا خواهد کرد که  برای سال مالی ۲۰۱۶ یک افت قابل توجهی می باشد. آخرین باری که اپل با کاهش درآمد رو به رو شد به سال ۲۰۰۱ باز می‌گردد. هنگامی که درآمد آن از ۷ میلیارد دلار سال ۲۰۰۰ به ۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۱ کاهش پیدا کرده و این کاهش فروش ۳۳ درصدی را نشان می داد.

اپل و کاهش درآمد؟

وال استریت ژورنال می افزاید، در سال ۲۰۱۷ اپل باری دیگر با افزایش درآمد رو به رو خواهد شد و این درآمد به ۲۲۵ میلیارد دلار خواهد رسید. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا اپل می تواند باری دیگر افزایش فروشی را برای خود به وجود آورد و کاهش درآمد را جبران کند؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Tomorrow-Apple-will-report-its-first-decline-in-annual-revenue-since-2001_id86984″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH