حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود بازی های اندرویدی به همراه دیتا تنها با یک کلیک

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

صنعت بازی سازی را بدون شک می توان به عنوان یکی از موفق ترین صنایع در IT از نظر رشد اقتصادی طی یک دهه اخیر نام برد. صنعتی که با ورود گوشی های هوشمند به بازار سرگرمی، گوی سبقت را از کنسول ها و کامپیوترهای شخصی گرفته و با رشد فزاینده ای رو به جلو حرکت می کند. FiFA، Walking Dead، PES از نمونه های موفق بازی های اندرویدی دانست؛ به عنوان مثال بازی Walking Dead که در اپیزود اول، بیش از ۱۱ میلیون دلار در چند روز ابتدایی نشر خود بدست آورد.

با رشد قابلیت های گوشی های هوشمند مانند رم، گرافیک و کیفیت صفحه نمایش صنعت بازی سازی دچار تحول شده تا جایی که بازی هایی تولید و ساخته شده اند که بیش از ۱ گیگابایت دیتا دارد. این رشد سبب شد که سازندگان گوشی های هوشمند نیز به فکر تولید دستگاه های با قابلیت تر بیافتند.

با محدودیت هایی که مارکت های جهانی مانند گوگل پلی برای کاربران ایرانی بوجود آورده اند، پیدا کردن دیتا متناسب با تلفن هوشمند شما امری زمانبر و تقریبا غیر ممکن می باشد. در همین راستا بسیاری از وب سایت های فارسی زبان و مارکت های اندرویدی تنها به ارایه یک نسخه کرک شده، حاوی بد افزار و قدیمی می پردازند که باعث عدم رضایت کاربران ایرانی شده است. شاید سخت ترین بخش برای کاربران نصب بازی های با دیتا باشد، که باتوجه به نوع پسوند فایل که به صورت .obb و یا با پسوندهای مختلف می باشد را در پوشه متناسب خود وارد نمایند که این جا به جایی فایل ها نیازمند یک کامپیوتر شخصی است.

اخیرا اما با آپدیت جدید مارکت ایران اپس شاهد رفع کامل این مشکل بودیم. این مارکت قابلیت دانلود دیتای بازی را تنها با یک دکمه به کارابران خود ارایه داده است. دیتای بازی باتوجه به صفحه نمایش، گرافیک، رم و پردازنده گوشی و تبلت کاربر ارایه می شود که متفاوت از آن چیزی است که تاکنون مارکت های ایرانی آن را ارایه می دانند.

همچنین باتوجه به قرار داشتن سرورهای ایران اپس در داخل کشور سرعت قابل توجهی را برای کاربران به ارمغان آورده است که از این نظر نیز انقلابی در ارایه اپلیکیشن ها به کاربران است.

اگر جز عاشقان بازی موبایلی هستید و به دنبال محلی برای دریافت بازی های آپدیت به همراه دیتا صحیح هستید ما به شما ایران اپس را معرفی می کنیم. طبق بررسی ها ایران اپس توانست در کمتر از چند ساعت پس از درخواست بازی با دیتای، آن را برای دانلود فراهم کند.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nfs

گوگل پلی که بهتره 🙂

Samsung--Electronics

منم تمام چیز هایی که رایگان هستن رو از گوگل پلی میگیرم . فقط پولی ها رو از این سایت ها دانلود می کنم

Nfs

اره اینم خوبه :good:

HTC lover

فقط فارسروی.د

Sajjad

یه سوال:
الان میشه آسفالت رو با دیتاش از گوگل پلی دانلود کرد بدون دردسر خاصی؟

Samsung--Electronics

آره :yes:
البته اولش باید وارد گوگل پلی آمریکا بشید.
دیتا هم خود نرم افزار بازی دانلود میکنه

Nfs

اول باید برید تو قسمت برنامه ها کش گوگل پلی رو خالی کنید بعد هیلتر شکن روشن کنید بعد برید گوگل پلی میشه 🙂

sinamirzaii

ایران اپس واقعا عالی هست محدودیت های گوگل پلی رو نداره

alirad

راستی. Playstore.ir چه اتفاقی براش افتاد اونم سرورشو ریش گنده ها دان کردن؟

Samsung--Electronics

گوگل پلی استور رو که نمی تونن دان کنن. سایت های خارجی هم همین طور :yahoo: :yahoo: :yahoo:

AMIR 2311

دان نکنین ازش من یه بازی دانلود کردم یک گیگم مصرف کردم اخرش نسخه رایگان بود و گفت نسخه کاملو باید بخری من که با خیال راحت از سایت های دیگه دانلود میکنم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....