حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که اشتباهاً به آوردن یک بمب به مدرسه متهم شده بود، از سوی مایکروسافت یک سرفیس پرو ۳ را دریافت کرد!

نوشته

8 سال قبل | 26 دیدگاه | ترنجی

هفته‌ی گذشته، دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای با نام احمد محمد، ساعت دیجیتالی که خودش ساخته بود را برای نشان دادن به معلم خود به مدرسه برد. احمد محمد، دانش‌آموز دبیرستان تگزاس، این ساعت دیجیتالی را به معلم خود نشان داد اما معلم تصور کرد که این ساعت دیجیتالی یک بمب است! این معلم، به پلیس گزارش داد که این دانش‌آموز، بمبی را به مدرسه آورده است و سپس وی را به پلیس تحویل داد. یک هفته از آن اتفاق می‌گذرد و احمد محمد از سوی مایکروسافت، یک سرفیس پرو ۳ را دریافت کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

زمانی که پلیس از احمد محمد خواست تا درباره‎ی چیزی که به مدرسه آورده توضیح دهد، او گفت که این تنها یک ساعت دیجیتالی است و بمبی در کار نیست. بعد از ساعت‌ها بازجویی از این دانش‌آموز بدون حضور وکیل، احمد محمد آزاد شد. بعد از این اتفاق، شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت، گوگل، فیس‌بوک و غیره از این دانش‌آموز ۱۴ ساله حمایت کردند و باراک اوباما و افراد دیگر، حمایت خود را از او اعلام کردند.

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا نیز تصمیم گرفت تا از سوی مایکروسافت برای او، محصولاتی (سرفیس پرو ۳، مایکروسافت بند و غیره) را ارسال کند. احمد محمد قصد دارد تا در MIT شرکت کند و حتی او، دعوت‌نامه‌ای را از رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما دریافت کرده است تا ساعت دیجیتالی خود را به او نشان دهد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/14-year-old-wrongly-accused-of-bringing-a-bomb-to-school-is-sent-a-Surface-Pro-3-from-Microsoft_id73892″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Different_boy

چ حمایت و تشویقی!!!!!!دمشون گرم خدایی.خیلی فرهنگ دارن اونها.خیلی میفهمن.کاش ما هم یکم یاد بگیریم.

Jahandar

خدایا ما رو با کیا کردی هشتاد میلیون ؟!!!! این چه فرهنگیه که بچه ۱۴ ساله ساعت رو نشون معلمش میده معلمش جای تشویق زنگ میزنه پلیس میگه بمب اورده ؟ بعد هم پلیس میاد و زرتی دستگیرش میکنه و چند ساعتم ازش بازجویی میکنه ؟!!! اصل کاری رو ول کردی چسبیدی به این سیرک بعدش که واسه ماستمالی گندیه که باعث آبرو ریزیشون شده ؟!!! (البته اینا صدها ساله آبرو ندارن . چشم بینا میخواد فقط)
اگه این فرهنگه مرده شور فرهنگشون رو ببرند و قربون هر چی بی فرهنگه بروم :))

euler

یک ماه پیش تو بنگلادش ۴ خبرنگار اتییست در عرض چند روز کشته شدند شما کجا بودی ؟

Jahandar

پلیس آمریکا هر سال ۴۰۰ سیاه پوست رو بدون حکم دادگاه و همینطور یلخی میکشه ، اونموقع شما کجایی ؟ آمریکای بافرهنگ صدها هزار ژاپنی رو در لحظه ای با بمبهای اتمش تبدیل به بخار و خاکستر کرد ، اونموقع شما کجا بودی ؟ تحریمهای آمریکا علیه عراق در زمان صدام ، پانصد هزار کودک عراقی رو کشت ، اونموقع شما طرفدارای فرهنگ کجا بودید ؟ آمریکا در ویتنام صدها هزار ویتنامی رو کشت و صدها هزار هکتار اراضی سرسبز ویتنام رو نابود کرد ، اونموقع شما فرهنگیا کجا بودید ؟ آمریکا از اساس روی خون و خاک سرخپوستها بنا شد ، اونموقع شما کجا بودی ؟ همین یک سال پیش در میانمار بوداییها ، مسلمونها رو نسل کشی کردند و جیک آمریکای بافرهنگ و باقی فرهنگیای دنیا در نیومد ، شما کجا بودی ؟ حملهٔ آمریکا به عراق باعث مرگ یک میلیون عراقی شد ، اونموقع کجا بودی ؟!!!
اوصیکم به مطالعه !!!!!

Jahandar

همین الان تروریستهای سعودی و قطری و اماراتی با حمایت آمریکا و کل غرب حمله کردند به یمن و تا الان ۵۴۰۰ مسلمان یمنی رو کشتند ، شما کجایی ؟ فرهنگ کجاس ؟ آمریکای بافرهنگ کجاس ؟ مایکروسافت و چه و چه بافرهنگ کجان ؟ …

mahdi007

حالا تو صدا و سیمای ما خبر دستگیریشو با هزار آب تاب گفتن آی مسلمان بوده و آی فلان.ببیند خبر این هدیا و تشویقات و نامه ی باراک اوباما رو میگن؟؟؟؟؟؟؟؟

Yas

این خبر چند روز پیشه ترنجی شما چقد بروز هستین!!!

trojan

خدایی دمشون گرم.مغز رو روی هوا میزنن…..امکان نداره یه ویژگی خاص داشته باشید و بسوزید
کلی لذت بردم
افسوس تمام نوابق ما دارن میرن.یا اوناییم که میمونم میسوزن.جدا میسوزن

mahyar Apple

من دیروز ۶۴ گیگشو خریدم D:

kamix1353

عٓخخخخخییییی 🙂

Amir Howwwsein

دوستان خوابیدیا خودتونو به خواب زدید؟؟
اصل قضیرو ول کردید؟؟؟
معلمه گرفته دانش اموزرو به جرم ساختن یه ساعت گرفته بعد این بی فرهنگی نیس؟؟؟؟؟؟
بعد اینکه واسش هدیه فرستادن شد با فرهنگی.
بابا جون مادراتون به خودتون بیاید

kamix1353

من که به شخصه بیدارم،اینجام :bye:
اما من یه جور دیگه به قضیه نگاه میکنم،زشتیه کار معلم سرجاش،بریم تو حالت فرضی :اگه اینجا بود چی میشد؟این قسمت ماجرا فرق داره.اشتباهی شده معذرت خواهی هم شده،یارو نیشش هم سه متر بازه،چرا من و شما داغ کنیم؟با سپاس :rose:

SAYROS

ترنجی خیلی سوت و کوره

HG

ترنجی سوت و کور نیست.مطمئن باش یه خبر از سونی و سامسونگ بیاد منفجر میشه!!! فعلا خبرا درباره ی نکسوس و اپل و مایکروسافت هست و به همین خاطر یه ذره خلوته!!!

far_zad

شنبه و یکشنبه تو کشورهایی که دارن تکنولوژی رو به پیش میبرن تعطیله. طبیعی هست که تو این روزا خبر خاصی نباشه.

emad007

آقو من یه چیز بگم قول میدین نزنین ؟؟ :rose:
به نظر من این قضیه اصن هیچ اشکالی نداره. به هر حال شرایطی که تو آمریکا برقراره موجب میشه که همیشه اول به امنیت فکرکنن. معلم اینو دست ایشون دیده، فکر کرده بمبه. سریع به پلیس زنگ زده، اونام اومدن برای اینکه هیچ خطری تهدیدشون نکنه بازداشتش کردن بردن. بعد که تحقیقاتو کردن متوجه شدن بمب نیست و خطری تهدیدشون نمیکنه، طرف رو آزاد کردن، یه عذرخواهی هم کردن. تموم شد و رفت. حالا یه عده سود جو، که همیشه دنبال یه همچین موقعیت هایی هستن، اومدن و از این قضیه سوء استفاده کردن و ربطش دادن به نژاد پرست بودن پلیس و مسلمان ستیز بودن دولت آمریکا. حالا ازین جنبه هم نگاه کنین بش بد نیس. خودتون اگه تو آمریکا زندگی میکردین، کشوری که مدام با این قضایا سرو کار داره، اگه جای اون معلمه بودین چیکار میکردین ؟ :rose:

پویا رحمانی

دوستان عزیز لطفا از گذاشتن کامنت های سیاسی خودداری کنید
تشکر

riofarina

:rose:
منتظر بررسی تخصصی m5 هستیم :heart:

Nfs

هنوز نیومده ایران که بررسیش کنند 😐

Nfs

عجیبه! هنوز نیومده ایران که شما داریدش :wacko:
فکر کنم از خارج اوردید :rose: :rose:

Kousha

فقط میتونم بگم ف*ک 😐 :scratch:

I Am KiNG

دوستان شمام که هی میگی چشمتونو باز کنین یکم چشم خودتون و بازتر کنین تا خوب ببینین……….
اگر تو مدرسه چیزی بیاریم که خودمون مثبلا درست کردیم و معلم حتی ۱ درصد هم شک کنه باید به مدیر مدرسه یا حتی پلیس خبر بده ..و طبق وطیفه پلیس باید سریعا حاضر بشه و مورد رو بررسی کنه………….
کشور قانون مند یعنی این همه چیز طبق قانونه..شما لازم نیست سنگ اینا رو به سینتون بزنین مثل صدا و سیما خودمون…تو کشوری که قانون مو به مو اجرا میشه حالا شما چه خوشت بیاد چه نیاد…..خواهشن یکم قضیه را یکم از بالا نگاه کنین نه از دیدگاه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران…………:)
حالا کار اون شرکتا هم کار فوق العاده ای است..اما مطمانا اونا هم واسه چشم و ابرو این پسر بهش کادو ندادن…شاید دلیل اصلیش تبلیغات باشه چون این پسر تو این هفته خبر ساز بوده…………
ولی در کل در کشوری که قانون برای همه (چه کودک چه بزرگ چه کارگر چه رییس جمهور که مسیحی چه مسلمان) اجرا میشه چه خوشتون بیاد چه نیاد به نظر من کشور خوبیه هست(چون حداقلش داره قانون توش اجرا میشه نه مثل بعضی جاهای دیگه که قانون میزارن اما اجرا نمیشه)
البته اینم بگم در آمریکا حساسیت رو مسلمون ها بالاست یکمی :yes:

Hamed Hadian

خب حالا بگید آمریکا فلان و…
معلم یه اشتباهی کرده درسته اون معلم رو باید از سیستم آموزشی اخراج کنن به نظرم
پلیس هم وظیفه ش پیشگیریه در کشورهای پیشرفته.
تو کشور ما اتفاقی اگر بیفته و شما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید بگید یه نفر منو تهدید میکنه یا یه آدم مشکوک اینجاست بهتون میگن هر موقع که اتفاقی افتاد زنگ بزنید!
اما پلیس آمریکا به علت حمله های تروریستی زیادی که اتفاق میفته ریسک نمیکنه

حالا تو کشور ما یه معلم به چند تا دانش آموزش تجاوز میکنه بعد از اون با گستاخی تمام میان میگن این ارتباط دو طرفه بوده و خودشون هم دوست داشتن!!
حالا بی فرهنگ کجاست؟
قضاوت با شما

Hamed Hadian

کد فایل post comment رو دستکاری کردید آخرش ارور میده و میره رو یه صفحه خالی که این کاراکترها داخلشن ” [] ” اگر لطف کنید چک بفرمایید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی