حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دادگاه ITC حکم کرد؛ سامسونگ هیچ کدام از پتنت های انویدیا را نقض نکرده است

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

جمعه‌ی گذشته، سامسونگ پیروزی دیگری را در کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات‌متحده (US ITC) به‌دست آورد. این کمیسیون تصویب کرد که سامسونگ هیچ‌کدام از پتنت های گرافیکی انویدیا را نقض نکرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید!

بررسی در مورد این موضوع یک سال گذشته آغاز شد؛ وقتی‌که انویدیا ادعا کرد سامسونگ و کوالکام پتنت های مرتبط به GPU ی آن را نقض کرده‌اند. اگر انویدیا در این ماجرا پیروز می‌شد این توان را داشت تا فروش سری‌های متعددی از گلکسی های سامسونگ مثل Galaxy S5 و Galaxy Note 4 را متوقف کند.

البته این پایان دادگاه انویدیا نیست اما این‌گونه جریان‌ها زمان زیادی می‌برند و معمولاً تأثیر چندانی در به هم ریختن سود یک شرکت ندارند. بااین‌حال، ITC این قدرت را دارد که فروش دستگاه‌های مختلفی را ممنوع کند که می‌تواند آسیب جدی‌ای را به شرکتی مانند سامسونگ وارد کند.

این تنها دادگاهی نیست که سامسونگ درگیر آن است. سامسونگ همچنین درگیر جنگ پتنتی با شرکت اپل است که آخرین خبری از آن شنیدیم این بود که دو شرکت بر سر یک صلح تحت نظارت دادگاه توافق کردند که البته مدتی زمان می‌برد تا اجرایی شود. این‌چنین جنگ‌هایی در حال عادی شدن هستند چون اکثر شرکت‌ها چیزی برای دست‌اندازی به دیگری دارند!

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/10/10/itc-rules-that-samsung-didnt-break-any-of-nvidias-patents/” target=”blank” background=”#159f84″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

سامسونگ اول متهم بوده بعد برند شده

the next big thing

منظور؟؟؟چه متهمی پسر خوب؟؟یارو الکی شکایت کرده سامسونگو کشونده دادگاه بهد دادگاهم بهش گفته چرت گفتی برگشته.شما حواستو بذار رو بازاریابی خودت به سامسونگ کاری نداشته باش

Moazez

حالا این یدونه ختم بخیر شد معلوم نشد چقدر واریز شده به حساب دادگاه.

Behnam Ranbar

and again…being troll continued with same habits

Moazez

عجب!! چقدر با سوادی

ghost

حکایت هست که شما هم اول ترول بودی بعد هم ترول موندی. لاالقل سامسونگ یه پیشرفتی داشته.

mostafasaeedix

اینا چه بنیه ای دارن واقعا :)))
۳۶۵ روز سال تو دادگاه هستن 🙂

Samsung--Electronics

تازه ۲۰۱۶ کبیسه هست. امسال می شه ۳۶۶ روز از سال :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:
دلم به حال وکیل های این شرکت ها می سوزه :whistle: 😥 😥 😥
از همه جالب تر هم اپل و سامسونگه! دعوا میکنن ، بعد با هم دوست میشن و سامسونگ میاد براش سی پی یو می سازه! :wacko: :wacko:
ما نباید به این ها اهمیت بدیم :rose: :rose: :rose:

Ramin Technology fannn

داداش دعواهاشون پسرونس!
خیلی داغ میکنن اما زودم یادشون میره 🙂
کلا به این دعواها نباید توجه کرد…
شاید باور نکنید اما بعضیاشون فقط برای جلب توجهه!!!
این معزز هم که…. خخخخ… وللش… همین که ترول سونیه کافیه 🙂

the next big thing

خوب اینم از این.دلم میخوام برگردیم به عقب و اون پستی که میگفت انویدیا از سامسونگ به دلیل نقض پتنت شکایت کرد رو مرور کنیم که همه سو استفاده گرا اومدنو هرچی دوست داشتن گفتن بدون اینکه بدونن نتیجه این شکایت چی میشه.اون موقع گفتم بابا بذارید ثابت بشه بعد حبهه بگیرید.الانم رو سیاهی به ذغال موند.فقط میتونم بگم خوشحالم از اینکه طرفدار برندی هستم که این همه بدخواه داره و بازم هیچکس بهش نمیرسه.خبرشم اومد افزایش ۸۰ درصدی سود که با اون رقم هیچ شرکتی بهش نمیرسه جز اپل
البته با احترام به طرفدارای منطقی و فهمیم تمامی برندها :rose:

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

جالبه یه دادگاهی یه ۷-۶ ماه بررسی کرده بعدش گفته که هیچ کدوم از پتنت ها نقض نشده، ولی یکی دو سال بعد که سامسونگ واسه خودش پردازنده گرافیکی زد بعضی از دوستان تا قیام قیامت میان میگن تکنولوژی ساخت رو از انویدیا “دزدیده”

=)))

Mammad Gherghi

انویدیا هم مثل tsmcوقتی دیده سامسونگ داره کل بازار پردازنده موبایلو میگیره،دیوونه شده شروع کرده به این کارا،باز صد رحمت به این،اون tsmc که میگفت تکنولوژی finfet و ۱۴ nm رو ازمون دزدیده،انگار تکنولوژیش تو یه کیسه روی میز بوده که سامسونگ ورش داشته و الانم دیگه tsmc ندارتش،دادگاه هم عرعر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....