حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرو ارزان نخواهد شد/ محصولات جدید در راه ایران

نوشته

8 سال قبل | 22 دیدگاه | ترنجی

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو و بهرام شریعت رییس هیات مدیره این شرکت در نشستی که به بهانه روزخبرنگار تدارک دیده بودند به تشریح برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت چری در بازار ایران پرداختند.

ژانگ، مدیرعامل مدیران خودرو، در ابتدای این نشست خبری ۲ محصول جدید این شرکت یعنی خودرو شاسی بلند تیگو ۵ و خودرو  NewQQ  (نسل جدید مدل QQ )که در ایران با نام MVM110 عرضه می شود را به عنوان نقطه عطفی در کارنامه این شرکت معرفی کرد و افزود: ورود این ۲ خودرو جدید و همچنین برنامه ریزی این شرکت برای عرضه ۳ خودرو جدید دیگر در سال آینده نشان از برنامه های بلند مدت چری برای بازار ایران دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه خودروهای چینی توانسته اند در سال های اخیر سهم بازار خود را به طور پیوسته افزایش دهند و این مسأله نشان دهنده شناخت مناسب چینی ها از ذائقه بازار خودرو ایران و خریداران خودرو در کشورمان است، گفت:”ما بازار خودرو ایران را به خوبی می شناسیم. مشتریان خودرو در ایران در سگمنت های مختلف انتخاب های متفاوتی دارند و انتخاب ها برای مشتریان خودرو در ایران با عرضه مدل های جدید از سوی شرکت های مختلف رو به افزایش است. ما هم در مدیران خودرو تلاش می کنیم برای افزایش حق انتخاب مشتریانمان به طور پیوسته خودروهای به روزتری را عرضه کنیم تا مشتریان همیشه انتخاب های جدیدی از بین محصولات ما داشته باشند .

ژانگ در ادامه نیز با اشاره به عرضه محصولات جدید متناسب با نیازهای مشتریان گفت: ما در چند سال اخیر در سگمنت های مختلف محصولات خود را عرضه کرده ایم و محصولات موجود را هم به روز می کنیم.

مدیرعامل مدیران خودرو در انتهای سخنان خود نیز در پاسخ به این سؤال که با وجود حضور شرکت‌های اروپایی برای تولید خودرو در ایران آینده چری در ایران را چطور می‌بینید، گفت: شرکت چری طی ۱۰ سال گذشته در ایران حضور داشته و به ۸۰ کشور دنیا خودرو صادر کرده‌ و در عین حال تولید خوبی در برزیل و روسیه داشته‌ است.

شریعت: درخواست ۱۵درصدی افزایش قیمت داده ایم

در بخش دیگری از این نشست خبری نیز بهرام شریعت، رییس هیات مدیره مدیران، با اعلام ارسال درخواست افزایش ۱۵ درصدی قیمت خودروهای این شرکت به شورای رقابت کفت: تغییرات اعضای شورای رقابت باعث شده تا همچنان درخواست ما در شورا مورد بررسی قرار نگیرد اما خریدران مطمئن باشد به هیچ عنوان نمی توان انتظار کاهش قیمت ها را داشت.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت ازچند ماه گذشته درخواست افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات خود را به شورای رقابت ارسال کرده است، گفت:با افزایش هزینه های تولید امکان کاهش قیمت خودرو وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «مجله ماشین»، وی البته از تصمیم دولت برای یکسان سازی نرخ ارز، افزایش نرخ دستمزد و مالیات بر ازش افزوده به عنوان بخشی از دلایل درخواست این شرکت برای افزایش ۱۵ درصدی قیمت خودرو خبر داد.

شریعت با بیان اینکه یکی از اثرات مهم توافقات هسته‌ای‌‌ آزاد شدن منابع مالی و بهبود نقدینگی و تسهیل اعتبارات خواهد بود، افزود: بدین ترتیب قدرت خرید مردم افزایش می یابد. البته به اعتقاد بنده اگر هیچ سیاست جدیدی از سوی دولت اعمال نشود حضور و فعالیت گسترده شرکت های خودروساز خارجی در بازار ایران دو سال زمان می‌برد و اگر شرطی برای میزان ساخت داخل خودرو نیز وجود داشته باشد این مدت حداقل ۳ سال طول خواهد کشید.

مدیر عامل شرکت مدیران خودرو در ادامه به برنامه های این شرکت در عرضه محصولات جدید به بازار اشاره کرد و گفت: دو محصولات تیگو۵ و ام‌وی‌ام۱۱۰ جدید در دو مدل برقی و بنزینی امسال به بازار عرضه خواهد شد البته در سال آینده هم سه محصول دیگر را راهی بازار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازار ایران از انحصار خارج شده و به سمت رقابتی شدن در حال حرکت است، تصریح کرد: خودرو تیگو ۵ به عنوان یک خودرو لوکس ۲۷ مرداد ماه در نمایشگاه مشهد رونمایی و با لوگوی چری به بازار عرضه می‌شود.

تیگو۵ در مشهد رونمایی خواهد شد

شریعت همچنین از عرضه دو مدل جدید از محصولات این شرکت در بازار ایران طی سال جاری خبر داد و گفت: این محصولات شامل تیگو۵ و ام‌وی‌ام۱۱۰ جدید است که ۲۷ مردادماه جاری و در نمایشگاه مشهد از تیگو۵ رونمایی خواهد شد و پیش‌فروش آن نیز مدتی بعد صورت می گیرد.

به گفته وی، ام وی‌ ام ۱۱۰ جدید در دو مدل برقی و بنزینی طی سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره مدیران خودرو ادامه داد: تیگو۵ محصول مشترک چری و مدیران خودرو است که با برند چری به بازار عرضه خواهد شد که یک محصول لوکس محسوب می‌شود.

شریعت میزان ساخت داخل تیگو ۵ را ۱۸ تا ۲۰ درصد در آغاز تولید این خودرو اعلام کرد.

[button url=”http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=7008″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]machinemag[/button]

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

همچین میگن انتظار کاهش قیمت نداشته باشید انگار مردم واسه آشغالای اینا تره خورد میکنن. مردم انقدر نمیخرن تا قیمتا مثل قبل بشه. چه بهانه ای دارید برای اینکه کاهش ندید؟!!! مگه به بهانه تحریم گرون نکردید؟!!! الان خوش گذشته بهتون؟!! خوب زدید به جیب؟!!! دیگه مردم تره هم برای آشغالاتون خرد نمیکنن

ramin.tomcat

معزز شاید برای اولین بار به شدت باهات موافقم 😉
اینا دیدن مردم دیگه ارابه مرگ ایرانی رو نمیخرن با این قیمت و خیلیا برای کاهش قیمت ها دست از خرید ماشین نو کشیدن،حالا دارن فرار به جلو میکنن و میگن میخوایم گرون کنیم که مردم بگن خب تا گرون نشده بریم بخریم،اما کور خوندن، این توبمیری از اون توبمیریا نیست

Moazez

دقیقا. دیگه مردمم فهمیدن با اینا چجوری رفتار کنن. دیگه گذشت اونزمان.

mehrdad296

این بنجل سازای چینی فروش هم مردم ساده رو خوب شناختن لعنت به این صنعت بیمار

حسین

آقا نخرید بزار ورشکست بشن از شرشون راحت شیم. سالی ۱۰ هزار نفر از مردم ایران رو نابود می کنین با همین لگن هایی که می سازین . میخوام صد سال سیاه نسازین .

riofarina

عاقلان دانند جناب شریعت خواهیم دید.

OoAmirHosseinoO

واقعا خیلی رو دارن دیگه اینا 😐
یه عده دزد پول مردم خور

MEGA08

واقعا ام وی ام چری . مزخرف ترین برند ماشینه. ولی از پراید بهتره. البته جز ۱۱۰

reza

به جهنم که ارزون نمیشه مردم هم ماشین چینی میخرن بعدش بیایید بگید کالای داخلی چرا تقاضاش کمه

morteza2222

خوشحالم که مردم یکم به خودشون امدن و آگاه تر شدن و یاد گرفتن که سزای گران فروشی نخریدنه. یک هفته پیشم تو اخبار شنیدم ۹۴ درصد قطعات خودروهای داخلی استاندارد نیس نمیدونم اون ۶ درصد چیه احتمال ضبط ماشین با کمربند روکش صندلیش استاندارده.

ehsan sony

مردم چین خودشون این لگنا رانمیخرن برید تو اینترنت سرچ کنین ببین ببین چقدر مردم ما بدبخت وساده اند که مجبور به خرید این لگنا وموش ازمایشگاهی این چینیا شدند 😥

Moazez

مردم چین خودشون ماشینای ژاپنی میخرن.

TLORDNO

امیدوارم کسی نخره تا نابود بشن و اونایی که خودشون به نفهمی زدن بفهمن که مردم رو … فرض نکنن
بخدا اگر چند ماه کسی نخره حساب کار دستشون میاد.فقط دلم واسه کارگر بیچاره میسوزه که ممکنه توی این اوضاع مزخرف بیکاری مملکتم چی قراره سر سفره زن بچش بزاره
امیدوارم تمام مدیر عامل ها و دست اندر کاران پول پرست خودروسازی مملکتم به خاک سیاه بشینن

Sina Saffarian

“وی همچنین با اشاره به اینکه خودروهای چینی توانسته اند در سال های اخیر سهم بازار خود را به طور پیوسته افزایش دهند و این مسأله نشان دهنده شناخت مناسب چینی ها از ذائقه بازار خودرو ایران و خریداران خودرو در کشورمان است”

درست میگه خوب بازار ایران رو شناختن چون هر بنجلی که جای دیگه فروش نمیره رو با چند برابر قیمت توی ایران میتونن بفروشن!

Navid

از عصبانیت دارم دیونه میشم کاش مردم مایکم اتحاد داشتن تنبیه کردن خودرو ساز و لبنیات فروش و..که سهله کارهای بزرگ تری میکردن فعلا مردم خوابن چشم رو همه چی بستن

m9472

خدا از روی زمین ورتون داره

m9472

مردم ما ترسو هستند اگه مثل ای عربا بریزن توخیابون ریشه این حکومت رو میکنن یا اصلاحش میکنن

milad.tech

“مردم به هیچ عنوان انتظار ارزان شدن خودرو را نداشته باشند”
نه آقا اختیار داری!
مدیونی اگه فکر کنی ما همچین انتظاری داریم.ما همچنان انتظار دزدی و چپاول کردن مردم رو از شما داریم.
اصلاً امکان نداره که زباله های چینی که فقط خودشون و هندیا سوار میشن تو کشور ارزون شن.میدونیم نیازی نیست شما بگی.رفتی زباله ترین برند چینو آوردی تبق تبق ادعا هم داری!

milad.tech

هر ایرانی اگه فقط یه جو احترام برای خودش و خانوادش که سوار خودرو میشن ارزش قائل باشه پولشو به ماشین چینی و پراید نمیده.

farshad niknam

اینقد درخواست بدین تا درخواست دونتون پاره شه
مردم دیگه گول جو سازیه شمارو نمیخورن، وقتی ازتون خرید نکنن اصلا قیمت بوگاتی ویرون رو رو آشغالاتون بزارین
میگن واسه اشتغال ۲۲هزار نفر از اینا حمایت میکنن ولی به چه قیمی؟
غیر اینه این ۲۲ هزار نفر تابوت مرگ سالانه ۱۰۰هزار نفر رو درست میکنن؟

Moazez

پول لکسوس بدید mvm سوار شید. واقعا چی فرض کردن مردمو؟!!

Nima.Borna

کاری نداره
هیچکس نمیخره هیکلتون میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....