حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودروسازان آلمانی، سرویس نقشه HERE نوکیا را به قیمت ۲٫۷ میلیارد دلار خریداری می‌کنند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی، شرکت‌هایی به دنبال خرید سرویس نقشه HERE نوکیا هستند. خودروسازان آلمانی که شامل شرکت‌های آئودی، بی‌اِم‌دبلیو (BMW) و مرسدس می‌شوند، از شرکت‌هایی هستند که تمایل دارند تا سرویس نقشه نوکیا را به قیمت ۲٫۷ میلیارد دلار خریداری کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

آئودی، بی‌اِم‌دبلیو (BMW) و مرسدس توافق‌ کرده‌اند تا سرویس نقشه HERE نوکیا را به قیمت ۲٫۷ میلیارد دلار خریداری کنند اما هنوز این معامله، رسمی‌نشده است. در گزارشی که وال استریت ژورنال منتشرکرده است، گفته‌شده که کنسرسیوم خودروسازان، دیگر خودروسازان را نیز به سرمایه‌گذاری در نقشه HERE دعوت‌ خواهد کرد.

خودروسازان آلمانی در نظر دارند تا شرکت‌هایی مثل فیات کرایسلر، فورد، رنو، تویوتا و جنرال موتور را به سرمایه‌گذاران در سرویس نقشه HERE در زمانی که معامله انجام شد، دعوت کنند. انتظار می‌رود معامله بین نوکیا، آئودی، بی‌ام‌دبلیو (BMW) و مرسدس در چند روز آینده نهایی شود و باید منتظر اعلام رسمی از سوی این شرکت‌ها در هفته آینده باشیم.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-ceo-we-dont-have-good-devices-in-the-flagship-phone-segment-today” background=”#0fc5b7″]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

باز خوبه به اهلش فروخت.
نوکیا عزیزم داری چکار میکنی با خودت؟ 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی