حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه آنچه در کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ گذشت

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ در شهر برلین آلمان برگزار شد. مدیران این شرکت در مراسم خود در آستانه نمایشگاه ایفای امسال (IFA 2016) در مورد نوآوری‌هایی صحبت کردند که باعث می‌شود حس و تجربه بهتری به کاربر منتقل شود. همکاری با شرکت‌های مختلف برای ساخت لوازم خانگی هوشمند و کاربردی، توسعه تولید نمایشگر و تلویزیون‌ها برای پوشش سلایق مختلف و همکاری با دست‌اندرکاران صنعت سرگرمی‌های خانگی برای تولید محتوای مناسب برای اعضای خانواده از فعالیت‌ها سامسونگ در چندسال گذشته است تا کاربران حس و حال بهتری در هنگام استفاده از محصولات این شرکت داشته باشند.

دیوید لوز- مدیر بازاریابی سامسونگ الکترونیکس در منطقه اروپا- در مورد تلاش برای بهتر کردن تجربه کاربر هنگام استفاده از محصولات سامسونگ چنین می‌گوید: «در ایفا ۲۰۱۶ می‌خواهیم به مردم دنیا نشان دهیم که چگونه می‌خواهیم تجربه کاربر از محصولات سامسونگ را مطلوب‌تر کنیم. تمام محصولاتی که در سامسونگ تولید می‌کنیم، تنها با یک هدف پا به بازار می‌گذارند، افزایش حس رضایت از زندگی کاربران با استفاده از محصولات سامسونگ و نوآوری‌هایش در حوزه لوازم خانگی، تلویزیون‌ها، گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند. ما هرسال تحقیقات گسترده‌ای می‌کنیم تا متوجه شویم مردم در سرتاسر دنیا چه نیازهایی دارند و تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم نیازهای آن را در حوزه فناوری پاسخ دهیم.»

تعهد به جوامع بشری در سراسر دنیا

سامسونگ به‌عنوان شرکتی که محصولاتش در تمام دنیا عرضه می‌شود، تلاش می‌کند تنها یک تولیدکننده یا فروشنده در حوزه فناوری نباشد و می‌کوشد فضایی ایجاد کند که جوامع بشری بتوانند زندگی بهتری داشته باشند. از این رو این شرکت می‌کوشد در بخش‌های مختلف جهان تولیدات خود را بومی‌سازی کند تا هم به جامعه خدمت کند و هم از نیروهای بومی هر منطقه در جهت تولید محصول و پیشبرد هدف بهتر کردن تجربه کاربری استفاده کند. سامسونگ معتقد است بومیان یک منطقه به خوبی از وضعیت جامعه و نیازهای کاربران آگاهند و از این رو می‌کوشد در هر منطقه که محصولات سامسونگ به بازار می‌روند، تولید نیز در همان‌جا صورت بگیرد تا بهترین تجربه کاربری برای مشتریان رقم بخورد.

به‌طور مثال در حال حاضر سامسونگ در منطقه اروپا ۱۴۰۰۰ هزار نفر در ۳۴ کشور را استخدام کرده تا طراحی و تولید را به بهترین نحو انجام دهند و در هر منطقه با توجه به نیازها، عادت‌ها و سلایق مردم همان منطقه محصولات تولید شوند، تا کاربران حس بهتری هنگام استفاده از محصولات داشته باشند.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

تعهدات سامسونگ تنها به اشتغال‌زایی در مناطق مختلف محدود نمی‌شود و این شرکت می‌کوشد در هر اجتماعی با توجه به ویژگی‌هایش، مسئولیت‌های بیشتری نیز به عهده بگیرد. به‌عنوان مثال سامسونگ در ایران می‌کوشد با ایجاد برنامه‌ای با نام «کودکان امید» فعالیت‌های اجتماعی انجام دهد تا سطح زندگی، آموزش و محیط زیست را ارتقا دهد.

آینده تلویزیون‌های در دستان فناوری کوانتوم دات

سامسونگ در ایفا ۲۰۱۶ تلویزیون ۸۸ اینچی با فناوری کوانتوم دات (Quantum Dot) معرفی کرد. تلویزیونی که می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ تولید کند. در کنار خط تلویزیون سامسونگ که برای هر سلیقه‌ و بودجه‌ای محصولی در چنته دارد، این شرکت به تازگی با کمک کوانتوم می‌خواد قواعد بازی را تغییر دهد و برای همین مانیتورهایی با فناوری کوانتوم در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ معرفی کرد تا طراحان و گیمرها رضایت بیشتری هنگام انجام فعالیت خود داشته باشند و کیفیت زندگی‌شان ارتقا پیدا کند.

مانیتورهای CF791 و CFG70 که با کیفیت کواد اچ‌دی (QHD) به بازار عرضه می‌شوند، اولین مانیتورهایی هستند که زمان واکنش‌پذیری (Response Time) آن‌ها برای انتقال تصویر، یک میلی‌ثانیه است و نرخ به‌روزرسانی (refresh rate) ۱۴۴ هرتز به گیمرها اجازه می‌دهد بدون افت تصویر و لگ‌زدنی از بازی خود لذت ببرند. مانند تلویزیوهای کوانتوم دات سامسونگ، در این مانیتورها نیز از کادمیوم استفاده نشده تا به محیط‌ زیست آسیبی وارد نشود. سامسونگ به منظور ارائه سرویس بهتر به کاربران تلویزیون‌های SUHD با کوانتوم دات خود ضمانت می‌کند برای یک دهه (۱۰ سال) این تلویزیون‌های شامل خدمات پس از فروش خواهند بود.

لوازم خانگی و صعود سریع

افزایش حس رضایت از زندگی و بهتر کردن تجربه کاربری تنها به اتاق نشمین محدود نمی‌شود و تمام خانه باید با محصولاتی تجهیز شود که زندگی بهتر و راحت را برای خانواده به همراه داشته باشند. محصولات لوازم خانگی سامسونگ در حال حاضر در خانه‌های بسیاری به خانواده‌ها سرویس می‌دهند و هر روز به تعداد خانواده‌هایی که از این محصولات استفاده می‌کنند نیز اضافه می‌شود. اکنون لوازم خانگی سامسونگ به سرعت در حال رشد هستند؛ به‌طوری که سامسونگ در این حوزه اکنون در کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، لهستان، ایتالیا و انگلیس حرف اول را می‌زند. پس از معرفی اولین نسل ادواش (AddWash) در ایفا ۲۰۱۵ استقبال کاربران از این محصول سبب شد تا در ایفای ۲۰۱۶ شاهد دو سری جدید از این ادواش باشیم. طراحی ادواش‌های جدید به نحوی است که کاربران بیشتری بتوانند به خانواده سامسونگ بپیوندد و نیازهای روزمره خود را برطرف کنند.

فامیلی‌هاب  (Family Hub)  هم دیگر یک یخچال نیست و سامسونگ قصد دارد با تولید این محصول آشپزخانه و محل غذا خوردن را به فضایی برای گردهمایی خانوادگی و بیشتر لذت بردن از زندگی تبدیل کند. مدل جدید فامیلی‌هاب پایین‌فریزر که تبلت ۲۱ اینچی روی در یخچال خود دارد، به‌زودی در اروپا عرضه می‌شود. این یخچال به اعضای خانواده اجازه می‌دهد که از طریق صفحه نمایش لمسی و فول اچ‌دی (FHD) این داخل یخچال را ببیند و از روی همان صفحه نمایش مواد غذایی را از فروشگاه سفارش دهند یا دستور طبخ غذایی را با کمک اپلیکیشن Club des Chefs ببینند و برای خود غذایی متفاوت و خوشمزه فراهم کنند.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CHALTON.B

بهتر از سامسونگ وجود نداره،
(سامسونگ در ایفا ۲۰۱۶ تلویزیون ۸۸ اینچی با فناوری کوانتوم دات (Quantum Dot) معرفی کرد. تلویزیونی که می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ تولید کند)
حالا حالا برندهای دیگه باید بدو بدو کنن تا برسن.

فری

بدو بدو تا به سری براویای سونی برسی !!

CHALTON.B

اره میبینم تلویزیون های سونی هم داره به درد گوشیهاش دچار میشه

A better life

تا الان انشا گفتی خسته نشدی خدایی
خخخخ در مورد تی وی هم نظر میدی
تو فقط با سامسونگ حرفه ای باش

galaxy

باطریه نوت هفتم داستان شد احتمال فراخوانی مدلهای مشکل دارم هست

سامی ابرومونو بردی

AraZ1

خخخخخخخ ? ? ? ? ?

Emad_hidden

چقد بامزه ای مگ خودت به حرف خودت بخندی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....