حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده سرفیس بزرگ‌تر می‌شود: مایکروسافت قصد دارد تا یک کیبورد اختصاصی را به این گروه اضافه کند

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

خانواده سرفیس خانواده اصیلی است. اهل ردموند است و البته گران قیمت. مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ (اندکی بعد از تولد ویندوز ۸) از اولین عضو خانواده سرفیس که تبلتی عجیب بود رونمایی کرد. تاکنون این شرکت موفق شده است که نام خانواده سرفیس را به عنوان یک محصول با کیفیت به همگان معرفی کند اما معرفی یک کیبورد اختصاصی از سوی مایکروسافت با برند سرفیس چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت پیش از این تعداد زیادی کیبورد و موس با نام تجاری خودش روانه بازار کرده است پس عملا این شرکت با این صنعت اصلا بیگانه نیست. چند سال است که شایعاتی در خصوص تولید کامپیوتر شخصی مایکروسافت با نام سرفیس AIO (All in One) به گوش می‌رسد و براساس آخرین اطلاعات ظاهرا تا سال ۲۰۱۷ خبری از این محصول نخواهد بود.

سایت Bluetooth Special Interest Group لیستی در خصوص مایکروسافت منتشر کرده است که در آن اثری از یک محصول جالب با نام کیبورد ارگونومیک سرفیس دیده می‌شود. اطلاعات بیشتری در این خصوص در دسترس نیست اما احتمالا ردموندی ها بزودی به ساخت لوازم جانبی با برند سرفیس روی خواهند آورد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.windowscentral.com/microsoft-may-be-planning-launch-surface-branded-bluetooth-keyboard”]windowscentral[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alirezamax

کیبرد اختصاصی با سرفیس 🙂

grimm

واقعأ به کیبورد نیاز داره دیگه شما ببینید الان کانتینیوم با سرفیس فون میاد و سرفیس هاب و سرفیس all in one و همه از خانواده سرفیس هستن و کیبورد سرفیس هم نیاز دارن یه محصولی که همخوانی کامل با این دستگاه ها داشته باشه البته قبلش هم مایکروسافت کیبورد و موس تولید می کرد ولی الان دیگه برای محصولات خانواده سرفیس میزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com