حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حیات دوباره یاهو مسنجر با بازطراحی نرم‌افزار و نسخه وبسایت

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

یاهو مسنجر مدت زیادی بود که از دیگر نرم افزارهای پیام رسان و حتی دیگر نرم‌افزارهای یاهو عقب افتاده بود اما بالاخره این شرکت امروز اعلام کرده است که یک نرم‌افزار با طراحی جدید که بر پلتفرم مسنجر ده ساله یاهو استوار است با قابلیت‌های جدید عرضه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یاهو مسنجر جدید را امروز با راه اندازی پلتفرمی سراسری که شامل نسخه اندروید، iOS و یاهو میل بر روی دسکتاپ می‌شود، با قابلیت‌های پیام‌رسانی در فلیکر، تامبلر و Xobni ادغام می‌کند.

یاهو به کاربران می‌گوید که برای اشتراک عکس‌ها در این نرم افزار کاربران می‌توانند “صدها عکس را به صورت مستقیم برای هرکس از مخاطبانشان که بخواهند ارسال کنند” همچنین کاربران می‌توانند عکس‌ها را با کیفیت اصلی و بدون افت کیفیت دانلود کنند و هیچ نگرانی بابت ظرفیت فضای ابری خود نداشته باشند تا در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشند.

از قابلیت‌های دیگری که در این نرم افزار جا خوش کرده است می‌توان به این موارد اشاره کرد که این برنامه به شما این توانایی را می‌دهد که پیام‌هایی که ارسال نشده‌اند را از صفحه‌ی چت خود حذف کنید، پیام‌هایی را لایک کنید، در پیام‌ها سرچ کنید و یا از تامبلر تصاویر GIF ارسال کنید.


یاهو مسنجر yahoo messenger

این نرم افزار حتی به صورت آفلاین هم کار خواهد کرد به این معنی که به محض اولین اتصال به اینترنت پیام‌های شما ارسال خواهند شد و بخش مخاطبین هوشمند به نام “Smart Contacts” که از سوی Xobni ساخته شده است به شما به صورت هوشمندانه هنگام جست و جوی مخاطبان گزینه‌هایی متناسب با مخاطبانتان را پیشنهاد می‌دهد.شما هم اکنون از این لینک می‌توانید این نرم افزار را تجربه کنید. آیا شما هم اکنون نیز علاقه دارید که از این نرم افزار نوستالژیک استفاده کنید؟


[su_button url=”http://9to5mac.com/2015/12/03/new-yahoo-messenger-iphone/” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]9to5mac[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Halflife

یاد ایامی که در کافی نت تایپ می کردم ASL Please بخیر…..

Shahspik

مارو بردی به ۱۴ سال پیش
————————

اینو هم ببینید
http://s6.picofile.com/file/8226204176/1.jpg

Son Of Taurus

از وقتی چت روم رو حذف کرد ، خیلیا دور مسنجرشو خط کشیدن .. 😥
همون کار باعث از بین رفتن محبوبیتش و سقوط یاهو شد به نظرم :negative:
به نظرم مهم نیست چقدر آپدیت کنه ، تا وقتی مث بقیه مسنجر ها ، نشه دنبال دوستیابی به اون شکل رفت ، فرقی ایجاد نمیشه !
به هرحال من که آپدیت میکنم ، هنوز دوستاییو دارم که به این مسنجر وابسته هستن 🙂

trojan

نمیدونم چرا کلا وینفون رو نمیبینن.باو خو ورژن وینفون رو هم بزن.بخدا ما هم ادمیم.عجبا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی