حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر اثر انگشت نکسوس ۵ ایکس در برابر تاچ آی‌دی اپل

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

وقتی گوگل دو گوشی نکسوس ۶ پی و نکسوس ۵ ایکس را معرفی کرد مشخص شد که این دو دستگاه دارای سنسور اثر انگشت هستند و در بررسی این گوشی سرعت بسیار خوب و پاسخگویی عالی حسگر اثر انگشت نکسوس ۵ ایکس را دیدیم. اما در مقایسه با حسگر تاچ آی‌دی بسیار خوب اپل چگونه است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

میدانیم که حسگر اثر انگشت اپل یکی از بهترین حسگرهاست و اپل نیز به این افتخار می‌کند اما سؤال اصلی اینجاست که با ارتقای رم و چیپ پردازشی اپل این حسگر چگونه عمل می‌کند؟

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/xjvzI[/aparat]

در این مقایسه هر دو سنسور عالی عمل می‌کنند و با واکنش بسیار مناسب همراه هستند شما کدام یک را برتر می‌دانید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/10/nexus-5x-fingerprint-vs-touch-id/” target=”blank” background=”#159f84″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

نکسوس بهتر بود ولی فقط چند صدم ثانیه که حس نمیشه

md4956

سنسور اثرانگشت نکسوس فوق العاده بود .. چون هم نیازی به کلیک نداره٬ و هم سرعتش به طور قابل توجهی عالی بود .. کاملا بهتر از بقیه‌ی اندرویدی ها .. عالی بود.

رضا (z best)

اره خیلی بود
به قول عادل چقد خوبه این نکسوس

hamedj2

عملکرد فوق العاده ای داشت نکسوس … اما به نظرم سنسور در پشت به راحتی سنسور جلو نیست … حالا نمی دونم چون عادت کردم اینطوریه و یا بقیه هم همین نظر رو دارن …

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

سنسور نکسوس رو بیشتر میپسندم، نه به خاطر اون چند صدم ثانیه ی بی ارزش، به خاطر این که با یه لمس باز میشه و خیلی به نظرم بهتر از تاچ آی دی هست.

در ضمن وقتی گوشی رو از جیب در بیاری، انگشت اشاره دقیقا میوفته رو سنسور که همون لحظه هم آنلاک میشه و وقتی از جیب در میاری تا برسه به جلوی چش آدم صفحه اش با اثر انگشت آنلاک شده.

پ.ن : واسه روی میز هم اندروید smart lock داره، یعنی میتونی بگین تو خونه که به یه وای فای وصله اصلا صفحه قفل نشون داده نشه.

Trusted Face هم واسه خودش عالیه، به محض روشن کردن صفحه نمایش چهره رو اسکن میکنه و واسه روی میز هم عالیه! تو زد ۲ زیر ۱ ثانیه اسکن میکنه و آنلاک میشه B-)

amir Narimnpour

ماشالا الجی و گوگل

Mehran

نکسوس فوق العاده بود :heart:
وقتی دو روز پیش خواستم ویدیو رو ببینم گفتم صد در صد آیفون سریع تره ولی با دیدن ویدیو شگفت زده شدم

HM-R O Y A L

اون یه مقدار تاخیر بخاطر انیمیشن ios بدون افکت و انیمیشن بسیار سریعتر باز میشه . در کل زیاد هم مهم نیست سنسور آیفون ۶ هم با اینکه یه مقدار کندتر از ۶s ولی زیاد محسوس نیست و کاربر را اذیت نمیکند .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی