حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گشایی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به روایت تصویر

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

بزودی عرضه رسمی اپل آیفون ۷ و اپل آیفون ۷ پلاس در سراسر جهان آغاز می‌شود و کاربران بسیاری در سراسر جهان منتظر اند تا دو تلفن جدید اپل را خریداری کنند. افراد بسیاری در آمریکا ، آلمان و انگلیس هم‌اکنون پشت در اپل استورها خوابیده‌اند تا بتوانند به عنوان اولین نفرات آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را خریداری کنند. اگر مشتاق هستید تا جعبه و محتویات در درون جعبه آیفون ۷ / ۷ پلاس را مشاهده کنید ادامه مطلب را از دست ندهید.

با ترنجی همراه باشید…

دو پرچمدار جدید امسال اپل شاید از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نداشته باشند اما از نظر قدرت و کارایی چند پله بالاتر از نسل قبل هستند. پردازنده‌ی A10 بسیار قدرتمند تر از چیزی که تحلیلگران تصور می‌کردند ظاهر شده است و در آزمون بنچمارک AnTuTu توانسته است امتیاز ۱۷۰ (و کمی بیشتر) را به دست آورد. البته هنوز امتیاز آیفون ۷ پلاس مشخص نیست ولی احتمالا این تلفن که به نوعی برادر بزرگ‌تر آیفون ۷ محسوب می‌شود در همین حوالی کسب امتیاز کند.

کوپرتینویی‌ها در آیفون ۷ پلاس برای نخستین بار ا دوربین دوگانه استفاده کرده‌اند. طبق ادعای اپل این دسته چیزی از یک DSLR کم ندارد و شما می‌توانید روی چشمان بینای این گجت حساب ویژه‌ای باز کنید. سرانجام در سال ۲۰۱۶ اپل از دکمه فیزیکی هوم دست برداشت و از دکمه حساس به فشار (فورس تاچ) استفاده کرد. هنوز هم قسمت خاصی برای دکمه هوم درنظر گرفته شده است اما دیگر لازم نیست شما دکمه‌ای را برای عمل کردن هوم فشار دهید. یک اشاره کافی است!

از دیگر مواردی که در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باعث شده است این دو اسمارت فون را بهتر از نسل قبل بدانیم کسب گواهینامه IP67 است. با این لایسنس شما می‌توانید اطمینان خاطری هرچند کوتاه از مقاومت تلفن‌تان در برابر آب داشته باشید. در آیفون ۷ پلاس ظاهرا مقدار رم از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت تغییر یافته است و همین موضوع سبب می‌شود که تفاوت بین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بیشتر به چشم آید.

design

اپل بعد از مدت‌ها شایعه سرانجام تصمیم خود را گرفت و پورت ۳٫۵ میلیمتری هدفون را از آیفون حذف کرد. در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شما برای گوش دادن به موسیقی یا باید از هدفون‌‎های سازگار با درگاه لایتینگ استفاده کنید ، یا استفاده از مبدلی که اپل در جعبه قرار داده است را به جان بخرید و یا بیخیال اتصالات سیمی شوید و هدفون‌های بلوتوث را ترجیح دهید.

از حافظه آیفون‌ها نیز باید برای شما بگوییم. اپل در آیفون ۶ اس حافظه‌ی ۳۲ گیگابایت را به فراموشی سپرد اما هم‌اکنون این حافظه بازگشته است و به میزان پایه حافظه‌های آیفون بدل شده است. امسال آیفون ۷ و ۷ پلاس در سه حافظه ۳۲ / ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. کوپرتینویی‌ها در آیفون ۷ و ۷ پلاس از نوعی رنگ جدید به نام بلک (مشکی) و جت بلک استفاده کرده‌اند که تاکنون در پیش‌فروش اولیه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشتریان زیادی داشته است.

تصاویر که در پایین مشاهده می‌کنید در واقع نخستین آنباکسینگ (جعبه گشایی) صورت گرفته توسط کاربران از آیفون ۷ و ۷ پلاس است. این جعبه گشایی توسط وبلاگ‌های دوستدار تکنولوژی چینی تهیه شده است و بر خلاف اکثر آنباکسینگ‌ها خبری از ویدیو نیست.

در جعبه آیفون ۷ و ۷ پلاس چه چیزهایی وجود دارد؟

  • سیم استاندارد لایتینگ
  • شارژر
  • هدفون لایتینگ
  • تبدیل ۳٫۵ به لایتینگ
  • دفترچه راهنما

همانطور که ملاحظه کردید آیفون ۷ و ۷ پلاس دارای بسته بندی مشابه نسل‌های قبلی خود هستند. رنگ مشکی به آیفون‌های جدید ابهتی تازه بخشیده است و پس از چند سال و با بازگشت این رنگ خاطره انگیز احتمالا در هنگام خرید تمامی کاربران نیم نگاهی به رنگ مشکی و بلک جت خواهند داشت! تا حدودا ۳ روز دیگر عرضه عمومی آیفون‌های اپل در اپل استورهای این کمپانی در سراسر جهان آغاز خواهد شد و از این تاریخ به بعد باید شاهد انواع و اقسام تست‌های عجیب و غریب باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-77-Plus-unboxing-pits-the-Jet-Black-vs-matte-Black-packaging_id85365″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
instagram@MerlinMetal

S7 edge و آیفون ۶اس دارم، تو فکر خریدن ایفون ۷ هستم .اول باید آیفونمو بفروشم بجاش ایفون ۷ بگیرم .بنظرتون این کارو کنم؟؟؟؟؟ یا صب کنم واسه آیفون۸ ؟؟؟؟

Iranian_mind00

صبر کن برا تستای آیفون ۷ ببین اصلا چی هست

Kia.sh

وقتی اینارو داری تا ۸s هم صبر کنی مشکلی پیش نمیاد و قشنگ جواب میدن

amir slz

هر وقت از تمام امکانتشون استفاده کردی و دیدی نیاز داری بازم به امکانات بیشتر میتونی گوشیت و عوض کنی
من گوشیم ۵s بود عوضش کردم رفتم سونی c خریدم دیدم امکاناتش بیتر از حد منه 🙂
(البته الان nexus 5x گرفتم اونو بابام میخواست )

kingali3000

یارو همونجا تو ماشین انباکس کرده؟ ?
کیفیتش خیلی پایینه. خب دو تا عکس از هندزفری و اینا میذاشت!!!

Galaxy

رنگ سفیدش(همون silver یا نقره ای)فوق العاده زیباست. بد جور وسوسه شدم. آخه چی میشد اگه یکم این محدودیت هاش کم تر بود. 😥

Ali Mousavi

یکی از بهترین حس های دنیا حسیه که موقع باز کردن جعبه گوشی تو مغازه داری… اصلا قابل توصیف نیست

galaxy

پلاس مشکی مات عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com