حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه پردازنده‌های نسل ۶ (SkyLake) اینتل لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

تنها چند ساعت با معرفی پردازنده‌های نسل ۶ اینتل فاصله داریم و در این میان شایعات مربوط به این پردازنده‌ها به شدت افزایش یافته‌اند؛ در آخرین خبر شعبه استرالیا فروشگاه اینترنتی آمازون پردازنده های نسل SkyLake اینتل را برای فروش قرار داده‌است و افرادی که این پردازنده‌ها را خریداری کرده‌اند، تصاویری از جعبه این پردازنده‌ها را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

با ترنجی همراه باشید.

طبق اطلاعات روی جعبه Core i7 6700k، این پردازنده مجهز به ۴ هسته فیزیکی خواهد بود و ۸ رشته نیز آن را همراهی خواهند کرد؛ گرافیک مجتمع intel HD530 و ۸ مگابایت کش سطح ۳ از دیگر مشخصات این پردازنده خواهند بود.

تصاویر بیش‌تر:

Intel-Core-i5-6600K_Box_Back

Intel-Core-i7-6700K_Box_Back-Copyجعبه پردازنده Core i5 6600k نیز اطلاعات از پیش دانسته ما را تایید می‌کنند و مطمئن هستیم که این پردازنده با ۴ هسته فیزیکی و ۴ رشته پردازشی همراه خواهد بود؛ فناوری توربو بوست ۲٫۰ و پشتیبانی از حافظه‌های DDR3L/DDR4 در این پردازنده هم وجود خواهد داشت. این پردازنده‌ها کمتر از یک روز دیگر و در رویداد گیمزکام ۲۰۱۵ آلمان، توسط اینتل معرفی خواهند شد؛ طبق این تصاویر پردازنده‌های جدید اینتل در حال ارسال به بازارهای جهانی هستند و باید تا چند روز دیگر و معرفی مادربردهای مجهز به چیپست، Z170 شاهد این پردازنده‌ها در ویترین مغازه‌ها باشیم! دیدگاه شما چیست؟

[button url=”www.digitaltrends.com/computing/intel-skylake-box-shot-leak-confirms-intel-hd-530-graphics-other-details/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]DigitalTrends[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

واقعا با اینتل حال میکنم
همین الان پردازنده i7 ivbridg از ۴سال پیش که من رو لپتاپم دارم هیچ بازی نتونسته بیشتر از ۵۰% استفاده کنه
قدرت ینی این

Mamzi

کلا بازی ها سی پی یو زیاد نمیخوان… برای بازی بیشتر گرافیک مهمه…

http://www.ocaholic.ch/modules/smartsection/item.php?itemid=1164&page=11

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com