حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات جدید Snapdragon 835 : چیپستی هشت هسته با پردازنده گرافیکی Adreno 540

کوالکام کمپانی مشهور سازنده پردارنده های موبایلی ، روز به روز رو به پیشرفت است و سعی دارد زمینه بیشتری را برای گوشی هوشمند با پردازنده های قدرتمند خود ، ایجاد کند تا از تکنولوژی های پیشرفته تری در آنها استفاده شود .

از جدیدترین گوشی های پرچمدار کمپانی های شیائومی و سامسونگ باید به ترتیب به شیائومی می۶ و گلکسی اس۸ اشاره کنیم که شایعه ها حاکی از آن است که قرار است جدیدترین گوشی هایی که به این نوع پردازنده ها مجهز باشد این دو گوشی باشد و پیشتر در خبر پردازنده ی Snapdragon 835 : اولین پردازنده ی ۱۰ نانومتری کوالکوم مشاهده کردیم که پردازنده های جدید کواکام تحت عنوان Snapdragon 835 از تکنولوژی ساخت ۱۰ نانومتری پشتیبانی می کند که به بررسی ویژگی های آن پرداختیم .

اما با تکیه بر خبر منتشر شده در وبسایت PhoneArena ، خبری مبنی بر جزئیات جدید Snapdragon 835 منتشر شده است که قرار است در کنار این پردازنده از یک چیپست گرافیکی Adreno 540 استفاده شود که در مقایسه با پردازنده Adreno 530 به کار رفته در پردازنده Snapdragon ۸۲۱ ، عملکرد ۳۰% افزایشی را به همراه داشته است در واقع ۳۰% عملکرد بهتر نسبت به پردازنده هایی که در گوشی وان پلاس ۳T شاهد بودیم که دلیل این افزایش عملکرد ، پشتیبانی از ساخت تکنولوژی ۱۰ نانومتری است که مصرف برق را نیز کاهش می دهد این در حالی است که در گوشی هوشمند وان پلاس ۳T از پردازنده Snapdragon ۸۲۱ با تکنولوژی ساخت ۱۴ نانومتری استفاده شده است . در ادامه جزئیات جدید Snapdragon 835 باید گفت که این پردازنده هشت هسته دارد و گزارش شده است که فرکانس پردازشی ۲٫۲ گیگاهرتز را پردازشی می کند .

آیا به نظر شما در سال ۲۰۱۷ گوشی های گلکسی اس۸ سامسونگ و می۶ شیائومی ، اولین میزبان های این پردازنده ها می باشند ؟ آیا عملکرد این پردازنده با چیپست گرافیکی Adreno 540 می تواند جوابگوی این پرچمدار های ذکر شده باشد ؟

جزئیات جدید Snapdragon 835

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Snapdragon-835-gets-benchmarked-octa-core-design-fast-Adreno-540-graphics-in-store-for-Galaxy-S8_id88742″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dalga

می ۶ که میشه تهیه کرد بعد از ارائه اما اس ۸ با پردازنده ی اسنپ فقط برا امریکا تولید میشه افسوس

mega08

میاد داداش. شک نکن تا حالا هرچی نسخه اسنپدراگون بوده وارد ایران شده مثالش نوت ۳ و نوت ۴٫ برادران علائدینو دست کم نگیر

MOAZEZ

پردازنده ها تا کی میخوان فاصلشونو از نرم افزارها بیشتر کنن؟ بابا یذره ترمز کن بزا نرم افزارها قوی بشن. همین الان حتی s801هم هرچی نرم افزار و بازیه عین هلو اجرا میکنه..

Yas

نمیتونه خیلى قویتر از ٨٢١ باشه
اما تو مصرف برق امیدوارم سنگ تموم بزاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........