حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات تکمیلی سوئیچ در ۱۲ ژانویه سال آینده اعلام می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت نینتندو هفته گذشته با انتشار تریلری، به معرفی نسل جدید کنسول بازی خود با نام سوئیچ پرداخت. کنسولی خانگی/دستی که طراحی متفاوتی نسبت به WII U داشته و به احتمالا با مشخصات بهتری همراه است. اگرچه در تریلر اطلاعات کافی ارائه نشد اما به نظر می رسد شرکت ژاپنی قصد داشته با برگزاری رویدادی در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ جزئیات کامل را در اختیار بگذارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

نینتندو به تازگی اعلام کرد که ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ رویدادی در توکیو برگزار خواهد شد و اطلاعات کامل کنسول ارائه می شود. به نظر می رسد علاوه بر قیمت و تاریخ عرضه، مشخصات دقیق کنسول سوئیچ نیز اعلام می شود.

تاکنون گفته شده سوئیچ قادر است کیفیت ۹۰۰ پیکسلی در اجرای بازیها داشته باشد که حقیقتا نسبت به کنسول های فعلی مایکروسافت و سونی کمتر است. پیش از این انتظار می رفت نینتندو قابلیت اجرای کیفیت ۴K را به سوئیچ بیافزاید اما به نظر می رسد اشتباهی بیش نبوده است.

همچنین گزارشات خبر از وجود پردازنده سفارشی تگرا انویدیا در سوئیچ می دهند که یک نمونه ارتقا یافته و قدرتمند است. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید تا ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ به انتظار نشست.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH