حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین تلویزیون های ۴K ال جی ساخته شده با فناوری نانوسل

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

شرکت ال جی قصد داشته در نمایشگاه CES 2017 جدیدترین تلویزیون های هوشمند ۴K را که با فناوری نانوسل ساخته شده است، به نمایش درآورد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

این فناوری موجب خواهد شد تا تلویزیون هوشمند ۴K شرکت کره ای کیفیت رنگ بهبودیافته نسبت به قبل پیدا کند. به گفته شرکت ال جی، تلویزیون هایی با پنل نانوسل LCD علاوه بر نمایش بهتر رنگ ها، زاویه دید را گسترده خواهند کرد.

چنین فناوری در ساخت تلویزیون های سری Super UHD جدید ۲۰۱۷ ال جی قرار خواهد گرفت که پشتیبانی از حالت های Technicolor Expert، Advanced HDR و دیگر ویژگی ها را به تلویزیون می افزاید.

تمامی مدل هایی که در ساخت آنها از فناوری نانوسل بهره گرفته شد، HDR فعالی داشته که قابلیت HDR را به شکل پویایی نمایش خواهد داد. یکی از ویژگی های HDR افزایش کیفیت تصاویر بوده و نقش مهمی در وضوح تصویر دارد.

رده بالاترین مدل این سری SJ9500 نام داشته و با ضخامت ۰٫۲۷ اینچی بسیار باریک است. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا نمایشگاه CES 2017 منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32781/lg-uses-nano-cells-to-improve-latest-4k-tvs/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

چه فایده یک سال بعد تازه وارد بازار ایران میشن
زمانى ک سرى بعدى رونمایى میشه خخخ

blade

ما تو کل دنیا از همه عقبتر و از خیلیا محرومتر هستیم اگر وارد ایران بشه خدا تومن قیمت داره که فقط باعث حسرت از پشت ویترین مغازه میشه . چی میشد ما هم مثل بقیه مردم دنیا مثل آدم زندگی میکردیم و از تمام تکنولوژیها و امکانات روز دنیا به خوبی بهره می بردیم . دلم میخواد خیلی چیزها بگم ولی می دونم اگر بنویسم نظرم رو پاک می کنید . کارمون شده : همینه که هست دهنت رو ببند مثل یه برده زندگیت رو بکن . همه دنیا اشتباه می کنن و فقط ماییم که خوبیم و درست عمل می کنیم

mega08

متاسفانه مادیران خیلی ضعیف عمل میکنه در واردات . کلا نمیدونم چرا محصولاتش نصبت ب سامسونگ دیرتر وارد ایران میشه. همینم بیاد راضییم. الجی دیگه سنگ تموم گذاشته .دمش گرم
اگه ساکسونگم . سری ۸۰۰۰ شو که خیلی هوشمنده قابل ارتقام هس . به این تکنولوژی ها .مجهزز کنه فوق العاده میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH