حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیونینگ آلپینا B5 بیتوربو بر پایه BMW سری ۵

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

این حقیقت را نمی شود انکار کرد که BMW سری ۵ خودرویی سریع و قدرتمند است. اما برای آنها که می خواهند قدرت بیشتری از M5 را داشته باشند میتوان پکیج رقابتی M5 را با پرداخت هزینه بیشتر را پیشنهاد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این پکیج ۱۵ اسب بخار قدرت بیشتر را به موتور می دهد البته اگر این مقدار شما را راضی نمی کند می توانید به سراغ الپینا بروید. از آلپینا B5 بیتوربو رونمایی شده است و این خودرو ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۹۰ پوند فوت گشتاور دارد. موتور در زیز کاپوت B5 است و موتوری دوقلو توربوی ۴٫۴ لیتری است. گیربکس این موتور  V8، ۸ دنده اتوماتیک است.

M5 از سیستم تعلیق انتقال قدرت دو کلاچه استفاده می کند که صدای بهتری را ایجاد می کند. آلپینا می گوید که B5 مانند یک جت ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۴٫۲ ثانیه می رود و ۰/۱ ثانیه سریعتر از M5 معمولی می رود. شرط می بندم که با این قدرت و گشتاور بیشتر این خودرو جاذبه را زیر پا می گذارد!

آلپینا داخل ماشین را هم تیونینگ کرده است و سیستم تعلیق سفارشی، لاستیک های چسبنده، یک کیت آیرودینامیکی و دیفرانسیل مکانیکی لغزشی محدود را به خودرو اضافه کرده است. بهترین خبر از B5 این است که بعنوان یک واگن، بعضی چیزهایش بهتر از واگن سرعتی است و بیشترین سرعتش از ۱۵۵ مایل در ساعت به ۲۰۴ مایل در ساعت رسیده است.

1 2 3

[su_button url=”http://www.slashgear.com/2016-alpina-b5-biturbo-makes-the-m5-look-plebian-24415863/” icon_color=”169e83″]slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iToranj

عکسای آخری که سری ۶ رو نشون میدن نه سری ۵! :scratch: :whistle:

Ari khan

بعضیا نیان بگن از سونی کپی کرده صلوااات… :whistle:
———-
بی ام و رو عشق است :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....