حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی هوآوی مبنی بر استفاده از دوربین چرخان در یک دستگاه جدید این شرکت

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

تیزر جدیدی که توسط هوآوی منتشر شده است خبر از تولید یک دستگاه موبایل با دوربین چرخان می دهد. دوربین چرخان چیست؟ قبلا هم نمونه هایی از این تلاش ها را دیده بودیم، از سامسونگ D820 در سال ۲۰۰۵ تا Oppo N1 در سال ۲۰۱۳ و حالا شاید در اواخر سال ۲۰۱۵ یا اوایل سال ۲۰۱۶ شاید یک نمونه دیگر در این سبک کارها از هوآوی شاهد باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در مجموع مکانیسم دوربین چرخنده خیلی خوب است، از این جهت که شما هم دوربین اصلی خوبی دارید و هم می توانید یک دوربین سلفی خیلی خوب داشته باشید. بله موبایل های امروز در رده پرچمدار و یا دستگاه ها سلفی محور، دوربین سلفی های خوبی دارند اما با این روش هزینه کمتر می شود، دستگاه وزن کمتری خواهد داشت و می توانند آن را جمع و جور‌تر بسازند و از همه مهم تر، یک خلاقیت است، یک طرح کمتر دیده شده که در بازار یکنواخت این روزها چیز ارزشمندی خواهد بود.

این تیزر از هوآوی پرتغال در صفحه فیس بوک آن ها منتشر شده است و کاملا رسمی به نظر می رسد. اگر دستگاه نهایی با این طراحی باشد، باید گفت یک طرح معقول و مفید است که کارایی و زیبایی را فدای خلاقیت نکرده است. متاسفانه فقط همین یک تیزر تمام اطلاعاتی است که درباره دستگاه آتی هوآوی در اختیار داریم و باید کمی بیشتر صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری لو برود یا لو داده بشود(!).

cam

هوآوی در حال حاضر شرایط خوبی را سپری می کند. این شرکت در سه ماهه اخیر اوضاع خوبی را در بازار تجربه کرده است و بیشترین سود را داشته اند. آنها ۷٫۷٪ سود بازار موبایل را در دست دارند در حالی که این سود در بازه مشابه سال گذشته ۵٫۵٪ بوده است. همچنین هوآوی اولین همکاری مشترکش با گوگل را برای ساخت یک دستگاه نکسوس انجام داده است که خود اعتباری دوچندان برای این شرکت به بار می آورد هر چند که نکسوس ۶ پی تنها خالی از ایراد نبود، که لبریز از ایرادهای مختلف هم به حساب می آید.

نظر شما درباره این ایده چیست؟ موبایل ها باید دوربین چرخنده داشته باشند؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Teaser-shows-new-Huawei-device-with-camera-that-flips-from-back-to-front-and-vice-versa_id76268″ background=”#01965a” icon_color=”#ffffff”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

نظرم رو دوربین چرخان مثبت نیست، ولی باید این گوشی رونمایی بشه تا بشه بهتر نظر داد! شاید تصوراتم با اون چیزی که تو واقعیت ازش دیدم، تغییر کنه!

parhamc1

این همون honor 7iدیگه قبلا رونمای شده یا شاید این جدید با برند هواوی سریgیامیت
http://m.gsmarena.com/huawei_honor_7i-7510.php

SONY 1946

خیلی بده دوربین گوشیت از جا کنده بشه و بچرخه،بنظر من طرح جالبی نیست :wacko: مثلا وقتی مجبوری از دوربین جلو استفاده کنی دیگه دوربین عقب دسترسی نداری و خیلی بده :negative:

Son Of Taurus

عاشق نظرای چرت و بیخودتم که همیشه میدی =))))
چرت ترین نظر ممکن رو دادی هرچند واقعا نمیشه به کامنت خاصی از بین کامنت هات ، جایزه ی چرت ترین رو داد 🙂

پ.ن : تنها عیب این مدل دوربین ها فشاریه که به دوربین و لوله ی چرخش دوربین میاد و ممکنه به مرور آسیب ببینه ، وگرنه همیشه جالب بوده :rose:
پ.ن ۲ : هواوی آنر ۷آی همینیه که توی عکس هست !!!!

SONY 1946

بدجور داری از کامنتام میسوزی ترول جان :whistle: 😉

SONY 1946

استاد جان شاید از این امکانات تو خوابم خبر نداری ولی گوشی های سونی یه امکانی دارن که همزمان در یه عکس میتونی از دوربین جلو و دوربین عقب استفاده کنی که هم چهره تو تو عکس باشه و هم از دوربین عقب عکس بگیری 😉
پس این کار هواوی خیلی مسخرست :wacko:

Son Of Taurus

میسوزم ؟
نه خدایی سوزش واس چرندیاتت ؟ بقیه سوختن که من بسوزم ؟ :wacko: :wacko: :wacko:
بدبخت ، همه دارن بهت میخندن ، بعد به من میگی ترول ؟ نه جانم ، من حتی مسخره هم نمیکنم تورو ، فقط حقیقتو میگم
سونی جونت اگه عرضه داره بیاد همچین چیزی بزنه ، نه که نداشته باشه ، فقط میگم یه چیزی بزنه ببینم تو باز چرت میگی واس ما یا نه :)))))

پ.ن : این قابلیتی که میگی قابلیت خاصی نیست ، خیلی وقت پیش روی شیاومی Mi3 دیده بودمش ، روی لومیا ۱۵۲۰ دیده بودمش ، روی خیلی گوشیای دیگه هم دیده بودمش که بخوام بنویسمشون فک نکنم ترنجی از حجم زیاد کامنت ، قبولش کنه !

پ.ن ۲ : یا چرت نگو ، یا چیزی بگو که بگنجه ، ج ـ ـ ا کش سونی

Son Of Taurus

امکانات خاله بازی ؟
منتظرم سونی بزنه ببینم چی بلغور میکنی باز :))))))))))))))
زیاد شنیدم اینجور از زیر جواب در بری
به قولی ، این مقدار از بی عقلی در موردت “با سابقه” ــست :wacko: :wacko: :wacko:

Mehras Abaeian

فقط گوشیای سونی این قابلیتو دارن استاد؟

SONY 1946

سونی هنوز انقدر بی عقل نشده که از این امکانات چرت بزاره رو گوشیش 😉
تو هم برو با این امکانات خاله بازی حال کن :bye:

alirezaiii

خداعی و ناموسا 😐 هواوی اینم درست حسابی بده پنج بار اینور اونور کنی کنده میشه کلا شرکتیه ک محصولاتش مرغوب نیس یکیش نکسوس ۶ پی ک بدبخت کرد گوگل رو

Mohammad Soly

خیلی ضایع میشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)