حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید صفحه‌نمایش از سوی ال‌جی دیسپلی برای آیفون، ۳ برابر بیشتر از تولید برای اسمارت‌فون های خود شرکت است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

بر اساس گزارشی که امروز صبح منتشر شد،  IHS متعلق به DisplaySearch مدعی شده است که بخش نمایشگرهای ال‌جی اکنون به رتبه دوم شرکت های مهم از تامین‌کنندگان اپل صعود کرده است. این شرکت کره‌ای به عبارتی ۳۴٫۵ درصد یا ۲۴٫۲ میلیون از پنل‌های صفحه نمایش اپل برای آیفون را در سه ماهه اول سال جاری تولید کرده است. این در حالی است که شرکت شارپ وظیفه ۲۹٫۶ و ژاپن‌دیسپلی ۳۵٫۹ را تولید کرده است. اما در ادامه با هم آمار جالبی را مرور خواهیم کرد. در ادامه همراه باشید.

اکنون اگر تمام تولیدات شرکت ال‌جی را در نظر بگیریم به صورت کلی می‌توان گفت که ۷۵ درصد از تمام تولیدات صفحه‌نمایش مختص اپل است. یعنی سه برابر تولیداتی که برای خود اسمارت فون های الجی در نظر گرفته شده است! دستگاه های الجی یک چهام تولید شرکت را به خود اختصاص داده است. البته این امار و درصد تولید به صورت یک میانگین و حدودی در نظر گرفته شده است اما رقم نهایی به این موارد بسیار نزدیک خواهد بود.

در جمع‌بندی سال ۲۰۱۴ الجی از نظر تولید اسمارت‌فون در رتبه پنجم قرار گرفت. در هر صورت رشد این شرکت برای سال جاری نیز مثبت در نظر گرفته شده است و بر اساس نظرسنجی های انجام شده الجی از نظر محبوبیت کاملا جایگاه خوبی دارد. در نهایت اپل با این که به صورت شخصی وارد تولید چنین قسمت‌هایی نشده اما رونق بسیار زیادی را در بازار ایجاد کرده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LGs-Display-division-produces-3-times-more-screens-for-the-iPhone-than-its-own-smartphones_id71321″ target=”blank” background=”#377431″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

ایشالا امسال رتینام یه تکونی بخوره :heart:

Soltanmsh

(oـO)! دمش گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....