حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توشیبا بخش ساخت لوازم ذخیره‌سازی خود را به فروش می‌رساند

در جمعه‌ای که گذشت توشیبا اعلام کرد که در حال جداسازی بخش ساخت حافظه‌های جانبی و اصلی این شرکت به شرکتی مستقل است.

توشیبا قصد دارد تا با این ترفند جلوی از دست دادن و ضرر چند میلیون دلاری را که از جانب نیروگاه هسته‌ای ایالات متحده آمریکا او را تهدید می‌کند بگیرد.

بخش ساخت لوازم ذخیره‌سازی توشیبا قرار است تا پایان ماه مارس سال کنونی میلادی به شرکتی مستقل و مادر تبدیل شود و شامل ساخت حافظه‌های SSD است اما در عین حال توشیبا گفته است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انفکاک بخش حسگر تصویری خود ندارد.

براساس برنامه‌ریزی‌های توشیبا انتظار می‌رود که بخش ساخت لوازم ذخیره‌سازی این شرکت کمتر از ۲۰ درصد فروش کند ولی باید تصمیم‌گیری کند که کدام دسته از دارایی‌ها و بدهی‌ها همراه با این بخش جدا شوند.

همچنین آن گونه که روزنامه Nikkei Asian Review نوشته، شرکت توشیبا ممکن است ۲۰ درصد از سهام بخش ساخت لوازم ذخیره‌سازی را به قیمتی بین ۱٫۷۷ تا ۲٫۶۵ میلیارد دلار به فروش برساند.

از سوی دیگر، این شرکت بنا دارد تا جلسه سهامداران را اواخر ماه مارس سال جاری میلادی با هدف جلب رضایت سهامداران برای اجرای این تصمیم برگزار کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33462/toshiba-selling-part-of-its-memory-business/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

باید سونی بخرتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار