حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: چگونه اپل واچ خود را طلایی کنیم؟

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

همان‌طور که می‌دانید اپل واچ در نسخه های مختلفی عرضه شده است که یکی از آن ها نسخه طلایی است که قیمتی  بسیار نجومی دارد و همگان توانایی تهیه این مدل را ندارند اما اگر کسی یک اپل واچ اسپرت داشته باشد و دلش یک اپل واچ طلایی بخواهد باید چه کند؟ جواب در دستان ماست فقط کافی است شما یک اپل واچ نسخه اسپرت و مکانی مناسب برای فرایند طلایی سازی و دل و جرات کافی برای انجام این کار را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

خب؛ همان‌طور که خودتان تصور می کنید، اولین راه برای انجام این کار رنگ کردن اپل واچ با ارزش است که به شخصه جرات انجام این کار ندارم چون اگر دقت کافی به خرج ندهم ممکن است به حس‌گر (سنسور) ثبت ضربان قلب، صدابَر (میکروفون) ها و یا صفحه نمایش ساعت آسیب برسانم. در همین راستا یکی از کاربران یوتیوب دل به دریا زده و ساعت گران‌بهایش را قربانی درخواست های مردم برای ارائه هم‌چین روشی کرده است. در ویدیو کوتاهی که این شخص از رنگ کردن اپل واچ خود ارائه کرده روش منظم و دقیقی را می آموزیم تا به راحتی و بدون خطر ساعت اپلی خود را طلایی کنیم. نکته‌ای که در این موضوع وجود دارد در نهایت ساعت ما طلایی مات می شود که به مراتب از طلایی براق استفاده شده در نسخه ادیشن زیباتر و چشم‌نوازتر است. اگر شما هم قصد رنگ کردن ساعتتان را دارید حتماً توجه کنید که با دقت کل صفحه نمایش و قسمت پشتی که شامل پورت شارژ مغناطیسی و حس‌گر (سنسور) ثبت ضربان قلب را بپوشانید تا آسیب خاصی نبینند. نظرات خود را درباره حماقت واضح و یا شجاعت بی بدیل این شخص با ما در میان بگزارید.

 [aparat]http://www.aparat.com/v/eyR9Q[/aparat]

 توصیه ترنجی: درست است که این کار بسیار هیجان انگیز است ولی لطفا این کار را انجام ندهید.
اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

چه باحال

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

:yahoo:

Different_boy

آقا ببخشید سوال بی ربط میپرسم.عذر میخام.
من ویندوز۱۰ اینترپرایز ۶۴بیتی رو دانلود کردم.فایل iso رو.رایت کردم روی دی وی دی.اما توی دستگاه به سختی بالا میاد و وقتی میخام از روش سیستمم رو بوت کنم تا ویندوز نصب کنم اصلا بوت نمیکنه ویندوز۱۰ رو.توی همون صفحه بوت گیر میکنه و دی وی دی رام هم تلاش میکنه بخونه اما نمیتونه!!!!بنظرتون مشکل از رایت هست یا فایل دانلودی؟؟یا مشکلات دیگه؟؟توی ی سیستم دیگه هم امتحان کردم همینطوریه.

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

ویندزو بریزیدروی یک فلش از روی فلش نصب کنید

mohammadh hossein

منم تقریبا همین مشکلو داشتم که مجبور شدم از داخل خود ویندوز فایل install رو اجرا کنم خداییش عالی نصب شد. رفت تو حالت آپگرید و همه ی نرم افزار هام سر جاش موند خلاصه که راحت شدم. اکتیو هم راحت شد. توصیه میکنم همین کار رو انجام بدین.

Ali.R

WoooW
عالی بود..اگه اپل واچ خریدم حتما اینکارو میکنم 🙂

اگر هم طلاییش نکردم،حتما با چاقو جعبه رو باز میکنم:))
خیلی هیجان داشت لامصب

S vs S

این مطلب تو ایران زیاد بدرد ملت نمیخوره.چون فقط بچه پولدارا که رفتن خارج و دیدن پولشون تو جیبشون سنگینی میکنه و رفتن اون ساعت رو خریدن دارنش.

Ebi99

آقا دمتون گرم ک اخطار دادین
همین الان میخاستم پنجتا اپل واچمو طلایی کنم :rose:

saber133

خیلی خوب بود که …… من اگه داشته باشمش بی شک میکنم تازه ای اینم بهتر میکنمش که لوکس تر بشه مثلا براده های الماسی(فیک) میریز تو قوطی رنگ بعد حسابی تکونش میدم بعد میکنمش این فرم پخش کننده ها بعد میزنم تا وقتی خشک شد یک لایه براق الماسی رو طلایی دستگاه رو بپوشونه و حسابی برق بزنه خخخخخخخ عجب چیزی …
چارچپش هست. تشکیلاتش هست… فقط اپل واچش نیست خخخخ بی خیال پس

Ali.R

من که نفهمیدم چیکار میخوای بکنی ولی در کل افرین 🙂

mahyar

خیلی شیک تر از خود اپل واچ ادیشن شد :))
والا اپل بی خودی پول میگیره از مردم واسه ادیشن 😐

amir.fernall

🙁

mohammadh hossein

خیلی خوب بود. از اون خنده ی آخر فیلم هم خیلی خوشم اومد. اصلا مرده شیطانی لبخند زد. بایدم بزنه ۱۱ هزراو ۶۰۰ دلار صرفه جویی کرد. خخخخ :whistle:

sina sharif

واقعا آفرین ایول :good: :good: :good: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....