حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تست سقوط وان پلاس ۳ از ارتقاع ۱۰ متری

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

تست سقوط یا تست افتادن یکی از دلهره آورترین و البته جالب ترین تست های انجام شده روی موبایل های هوشمند این روزهاست. عموما این تست ها روی خود دستگاه به تنهایی و بدون هیچ محافظی صورت می گیرد اما این بار می خواهیم یک تست سقوط با قاب و برچسب مخصوص روی وان پلاس ۳ انجام دهیم. در ادامه به ترنجی همراه باشید تا با نتیجه جالب این تست مواجه شوید.

هر چند مشخصا این ویدیو بیشتر جنبه تبلیغاتی برای استفاده از گارد و گلس محافظ دارد اما در خود نکته جالبی دارد. هر چند استفاده از گارد و گلس از زیبایی و خوشدستی موبایل شما می کاهد اما فکر می کنیم پس از مشاهده این ویدیو کمی درباره تصمیم خود بازنگری کنید. اجازه بدهید ابتدا این ویدیو را با هم ببینیم:

[aparat id=”Koqdw”]

همانطور که دیدید در افتادن از ارتفاع های معمولی هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر از آن دسته افرادی هستید که موبایل از دست شما خیلی می افتد می توانید بدین طریق نگرانی خود را بر طرف کنید. حتی در سقوط از ارتفاع معادل یک یا دو طبقه نیز هیچ مشکلی دیده نظر و در سقوط از ارتفاع معادل سه طبقه یا ۱۰ متر، وان پلاس ۳ با گارد و گلس مخصوص خود هم تسلیم شد، هر چند این هیچ چیز از ارزشهای وان پلاس ۳ کم نمی کند!

نظر شما چیست؟ از چه ابزارهایی حفاظتی برای موبایل خود استفاده می کنید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=””]Youtube[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)