حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تست سرعت iOS 9 و iOS 8.4.1

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

هفته‌ی گذشته، iOS 9 رسما از سوی اپل منتشر شد و طبق آمارهای اولیه، بسیاری از کاربران، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی اپل را نصب کرده‌اند. نسخه‌ی جدید، قابلیت‌های جدید و عملکرد بهتر را به ارمغان می‌آورد که از قابلیت‌های جدید می‌توان به برنامه‌ی News، قابلیت بازکردن دو برنامه در کنار هم برای iPad Air 2 و غیره اشاره کرد. فکر می‌کنید که iOS 9، چقدر از نسخه‌ی قبلی iOS یعنی iOS 8.4.1 سریع‌تر است؟ در ادامه همراه ترنجی باشید تا تست سرعت این دو نسخه را تماشا کنیم.

در این ویدیو، iOS 9 و iOS 8.4.1 از نظر سرعت بر روی آیفون ۶، آیفون ۵ اس، آیفون ۵ و آیفون ۴ اس مقایسه می‌شوند. به نظر می‌رسد که سرعت بوت iOS 9، بیشتر از نسخه‌ی قبلی iOS است اما در آیفون ۴ اس، سرعت بوت iOS 8.4.1 حدود سه ثانیه سریع‌تر از iOS 9 است. این بدان معناست که iOS 9 برای دستگاه‌های جدیدتر، طراحی و بهینه‌سازی شده است.

سرعت iOS 8.4.1 در اجرای برنامه‌ها، کمی بیشتر از iOS 9 است. در آیفون ۴ اس، تفاوت در سرعت اجرای برنامه‌ها، قابل توجه است اما در آیفون ۶، تفاوت در سرعت اجرای برنامه‌ها، کمتر به چشم می‌خورد. با این حال، به احتمال زیاد در به‌روزرسانی‌های بعدی، شاهد افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها خواهیم بود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/eSG4d[/aparat]

Aparat_QrCode

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/ios-9-speed-test/”]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peshawa Refaei

با سلام خدمت همه ی طرفدارهای دنیای تکنولوژی و اپل.
به نظر بنده با توجه به حجیم شدن آی او اس به دلیل افزایش آپشنهایی که از قبل باعث کندی آندروید شده،یک گیگ رم و سی پو یو دوهسته ای جواب گوی این سیستم عامل نیست و خوشبختانه با توجه به مشخصات آیفون ۶ اس، شاهد بودیم اپل به درستی این موضوع درک کرده.
با احترام فراوان،بنده سامسونگیم.اگر موجب ناراحتی شدم با نظرم، حلال کنید

احمد

سلام بلخشید حال شما واقعا خوبه؟چون واقعا نگرانتون شدم

Steve Jobs

من بشدت باهات موافقم رم ١ گیگ اصلا کافی نیست مخصوصا برای آیپد. من خودم آیپد ایر دارم وقتی که تو سافاری چنتا تب بازمیکنم هش رفرش میشن تب ها و برنامه ها هم بعد از چند دقیقه بسته میشن ولی سی پی یو دوهسته بنظرم کافیه

samf

خب شاید تو نسخه اولی اینجوری باشه ولی زمانی که اپدیت های جدید دریافت کنه حتما ios 9 سریع تر میشه ولی باید ببینیم که iphone 6s چکاره هست.به نظر شما ارزش رو داره s6 edge رو بفروشم iphone 6s بخرم؟؟؟

Peshawa Refaei

دوست عزیز من طرفدار سامسونگم، و راضیم.
واقعا کاملا سلیقه ای شده.فقط یه چیز میگم، از نظر راحتی یه گوشی بخر که باهاش حال کنی.هرچی که برات شک و شبهه نزاره.
اس ۶تم خیلی عالیه
اپل ۶اس هم خوبه.
من سامسونگیم اگه قرار باشه انتخاب کنم پرچمدارای سامسونگ

v.j

من که اینکار رو میکنم حالا هر کسی یه سلیقه ای داره

mortal galaxy

تفاوت آنچنانی نداره. تازه این ورژن اول هست. ios 8 خیلی وضعش بدتر بود.

احمد

صد درصد بهتر خواهد شد این تازه نسخه اولش بود این ایرادات تو همه سیستم عاملها از جمله اندروید و ویندوز هم بوده

Samsung--Electronics

هنوز اولشه
در مقایسه با ios8 که تازه اومده بود خیلی بهتر شده یعنی الان خیلی شروع خوبی داشته

no bias

ios روز به روز داره سنگین تر میشه و سیاست اپل تا الان این بوده که همیشه ۴sو ۵s سرعتشون کم میشه ۶ یه مقدار کم میشه و ۵ هی بیشتر می شه(مقداری) اگه راست می گن ۷٫۰٫۴ رو با ۹ مقایسه کنن.
البته اپل چون کلا برند لوکسیه تو ایران حرف زدن در موردش تابو به حساب میاد که الان یه سری میریزن
میگن همش میخواین اپلو خراب کنین در حالی که کسایی که واقعا از اولین آیفون ها اپلو همراهی کردن و تعصب ندارن میدونن چی میگم اپل داره سعی می کنه دستگاه های قبلی رو کند کنه و بهینه نکنه تا مردم هر سال گوشی جدید بخرن کسایی که ios 6 رو تجربه کردن میدونن سرعتش رو ۵ به قدری زیاد بود که تا گلکسی اس ۲۰ هم گوشی ای از نظر روونی و سرعت بهبش نمیرسید ویدئو هاش تو یوتیوب هست.
سلامت باشید :bye:

se7en_boy

اصلا با آیفون کار کردی؟اگه اپل میخواست بهینه نکنه که برای ۴s دیگه چیزی نمیزد.من ۵s دارم با ios 8.4.1 بعد از ۲ سال هیچ مشکلی نداره.هر مشکلی هم پیدا بشه مطمئنا اپل رفعش میکنه.پشتیبانیو همه باید از اپل یاد بگیرن نه مثل آندرویدیا تو حسرت یه آپدیت بشینن.ios 8 اولش که اومد افتضاح بود ولی اپل درستش کرد.اینو هم درست میکنه

no bias

اگه این حرفی که میزنم غلطه پس چرا بعد از یه مدت امکان دانگرید رو می بنده؟

Hamed Hadian

دوست عزیز
شما یه گوشی اندرویدی رو به من نشون بده که بعد از چندتا آپدیت _البته اگر آپدیت بگیره_ کند و قدیمی نشه. خب دوست خوبم معلومه هرچقدر که زمان میگذره سیستم عامل ها و تکنولوژی ها پیشرفت میکنن و نیاز به سخت افزار جدیدی دارن.
انتظار ندارید که ۴s بعد از این همه مدت هم آپدیت بشه هم مثل روز اولش سریع باشه؟
گوشی های اندرویدی که اکثرشون بعد از یک سال یا یک یا دوسال کند میشن و مجبور به تعویضشون میشید. اما دوست من ۳Gs داره همچنان داره عالی کار میکنه درسته دیگه آپدیت نمیگیره اما یه وضعیت پایدار داره

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی