حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تبلیغات جدید سرفیس پرو ۴ از مایکروسافت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت همچنان سعی دارد تا لپتاپ شما را با تبلت خودش جایگزین کند. تسبت های سرفیس پرو دستگاه های به واقع حرفه ای و قوی هستند که اگر شما بتوانید، می توانند جایگزین لپتاپتان شوند. چه از نظر پردازشی و چه از نظر قابل حمل بودن یکی از بهترین های بازار هستند. طراحی و البته قابلیت های منحصر به فردی چون قلم، کاور کیبرد زیبا و بدنه تماما فلزی با کیفیت همه و همه مواردی هستند که می توانند شما را به سمت این تبلت ها صوق بدهند. مایکروسافت آخرین نمونه این خانواده، یعنی سرفیس پرو ۴ را به بازار عرضه کرده است و امروز می خواهیم با هم ۴ ویدیوی تبلیغاتی از آن را ببینیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

481103-surface-pro-4

در چهار ویدیویی که در ادامه خواهید دید، یک ویدیو ۳۰ ثانیه ای و ۳ ویدیو ۱۵ ثانیه ای قرار دارد. اولین ویدیو که ۳۰ ثانیه است به صورت کلی به نمایشگر بزرگ ۱۲٫۳ اینچی که دارای ۵ میلیون پیکسل است، قلم سرفیس یا همان Surface Pen و البته ۴۰٪ قوی تر شدن بلندگوهای سرفیس پرو ۴ اشاره می شود. در این بین هم زمینه هایی از کارا بودن سرفیس پرو ۴ دیده می شود.

در ۳ ویدیو دیگر به صورت جزئی تر روی قابلیت های ذکر شده در ویدیو اصلی تمرکز شده است. در ادامه این ۴ ویدیو را با هم خواهیم دید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/e0UWw[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/eRJIh[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/2rv74[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/0BeKz[/aparat]

همانطور که می بینید سرفیس پرو ۴ یک تبلت قابل برای قرار گرفتن در گزینه خرید یک دستگاه ویندوزی خواهد بود. سرفیس پرو ۴ با ویندوز ۱۰ عرضه می شود و از نظر مشخصات سخت افزاری می توانید از پردازنده های نسل ۶ اینتل تا مدل Core i7، تا یک ترابایت حافظه SSD و تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشید، برای یک تبلت، بی نظیر است و البته قیمت آن هم به همین نسبت بی نظیر! سرفیس پرو ۴ از قیمت ۸۹۹ دلار شروع و تا ۲۱۹۹ دلار ادامه دارد. نظر شما درباره سرفیس پرو ۴ چیست؟ سرفیس پرو ۴ یا سرفیس بوک؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/microsoft_outs_new_surface_pro_4_ad-blog-14922.php” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)