حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: برنامه Gear Manager آزمایشی برای iOS

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، مطالب ترنجی

سامسونگ هنگام عرضه ساعت هوشمند جدید خود، Gear S2 که با طراحی جدید معنای جدیدی از دید سامسونگ به ساعت هوشمند را ارایه می داد؛ قول سازگاری این ساعت با دستگاه های iOS را داد. در ابتدای عرضه شما می توانستید گیر اس ۲ را با دستگاه های اندرویدی با نسخه سیستم عامل بالاتر از ۴٫۴ و حافظه رم دستگاه بالای ۱٫۵ گیگابایت استفاده کنید و همچنان همین دستگاه ها تنها کاندیداهای استفاده از گیر اس ۲ هستند. در آستانه عرضه گیر اس ۳ به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است بالاخره برنامه Gear Manager را برای سیستم عامل iOS ارایه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به برنامه آزمایشی Gear Manager برای سیستم عامل iOS.

16536-13447-leakeds2app-l

آنطور که در این ویدیو می بینیم، رابط کاربری این برنامه شبیه به چیزی است که در اندروید دیده ایم. شما می توانید اعلانیه های همه برنامه های خود را روی ساعت هوشمند گیر اس ۲ ببینید. تقویم می تواند با تقویم دستگاه iOS شما به روز شود. به لطف برنامه S Health داخلی این برنامه شما می توانید داده های فعالیت ورزشی خود را پایش و بررسی کنید. ظاهر ساعت (Watch Face) های مختلف را می توانید از فروشگاه نرم افزاری Galaxy Apps دانلود کنید و البته همچنان می توانید از تصاویر موجود روی آیفون خود برای استفاده به جای Watch Face های مختلف استفاده کنید. البته در حال حاضر فقط برنامه های رایگاه قابل دانلود و نصب هستند.

برنامه آزمایشی Gear Manager برای iOS تا حدود ۲۰ روز دیگر در دست بررسی خواهد بود و پس از آن سامسونگ آماده عرضه نسخه نهایی این برنامه روی فروشگاه نرم افزاری اپل خواهد بود. مسلما شما هم در ذهن خود تلاقی حدودی این ارایه را با عرضه Gear S3 را متوجه هستید و به نظر می رسد سامسونگ برای عرضه نسل بعدی ساعت هوشمند خود برنامه گسترده ای دارد. البته که بعید نیست Gear Fit 2 نیز با این برنامه بتواند به دستگاه های iOS متصل شود.

ویدیوی زیر یک تصویر کلی از آنچه که باید انتظار داشته باشیم را ارایه می دهد:

[aparat]http://www.aparat.com/v/POM6o[/aparat]

نظر شما چیست؟ به نظر شما بهترین ساعت هوشمند برای دستگاه هایی با سیستم عامل iOS چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/28/heres-the-first-look-at-the-beta-version-of-the-gear-manager-app-for-ios/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad beyk

همون اپل واچ خیلی بهتره از این :negative:

SAMSUNG FOR EVER

حتما‌ باتریش بهتره ???? یا اون نهایت خلاقیتش پیچ چرخان که موقع چرخوندن به دست گیر میکنه ؟؟ یا اینکه‌یدونه کیبورد نداره با Voice Recognition کلمه هارو تایپ میکنه ؟؟ بازن میخوای از برتری هاش بگم ؟؟

beni.chalton

اپل واچ در برابر این مثل جوک پیمونه،گیر اس ۲ بهترین ساعت هوشمند انخاب شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)