حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییرات در رابط کاربری گلکسی اس ۷ با اندروید ۷ آزمایشی جدید، قابلیت شبیه به ۳D Touch

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در به روزرسانی جدیدی که برای گلکسی اس ۷ ارائه کرده است، سیستم عامل اندروید ۷ را به صورت آزمایشی به کاربران مشتاق ارائه می کند و با کمک بازخوردهای موجود در ارائه بی نقص تر و افزودن قابلیت های جدید به این به روزرسانی به پیش می رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بخشی از تغییراتی که صورت پذیرفته است را با هم بررسی کنیم.

android-7-update-2-galaxy-s7-2اولین تغییر را می توان در آیکون ها دید، آیکون هایی که هر روز ساده تر و ساده تر می شود تا به طراحی متریال نزدیک تر شوند! ابلاغ می توان دید که رنگ آیکون ها کمی سرد تر شده است، شاید بدین صورت قرار است روی نمایشگر امولد کم اغراق تر دیده شوند.

android-7-update-2-galaxy-s7-3دومین مورد در شکل پوشه ها است که حالا وقتی پوشه را باز کنید یک چینش ۹ تایی را شاهد خواهد بود و سپس سپس می تواند آن را ورق بزنید، چیزی که مدت هاست در iOS وجود دارد. موضوع دیگر را می توان در دسترسی سریع به گزینه های خاص با نگه داشتن لمس روی آیکون برنامه ها دانست، چیزی که گوگل پس از ارائه شده آن در iOS به لطف قابلیت سخت افزاری ۳D touch، در اندروید ۷.۱.۱ افزود و حالا سامسونگ با نگرانی کمتری می تواند آن را اضافه کند!

android-7-update-2-galaxy-s7-1در بخش چند وظیفگی همزمان مثل دو برنامه در کنار هم، برنامه هایی که به صورت پاپ باز می شوند و با یا برنامه هایی که در حالت کوچک شده روی صفحه هستند نیز پیشرفت های گرافیکی خوبی حاصل شده است. در این بخش سامسونگ سابقه بسیار زیادی دارد و با ارائه گلکسی نوت ۲ دو برنامه همزمان در کنار هم را ارائه نمود.

android-7-update-2-galaxy-s7-4در پایان در بخش صفحه نمایش همیشه روشن پیشرفت هایی دیده می شود که در استفاده بهتر و زیباتر از آن کمک می کند.

البته این ها بخشی از لیست تغییرات رابط کاربری گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در نسخه جدید اندروید ۷ آزمایشی است و لیست کامل آن را می توانید از لینک زیر بخوانید:

لیست کامل تغییرات رابط کاربری گلکسی اس ۷ در اندروید ۷

نظر شما درباره تغییرات موجود چیست؟ کدام یک را بیشتر پسندیدید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_readies_new_features_for_galaxy_s7s_nougat_update-news-21816.php”]Sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

چند دقیقه پیش یه خبری دیدم که گفته بود htc 10ها شروع به دریافت اندروید جدید کردن?.البته مطمئن نیستنم

Xperia

من ک خودم اپدیت کردم با این که نسخه ازمایشیه ولی خیلی خیلی خوبه .تا الان بعد نزدیک ده روز استفاده هیچ باگی توش ندیدم

mehrdad_ma

نسخه بتا ۳ امروز منتشر شد حجم آپدیت ۳۰۱ مگابایت .
رم تو رابط جدید بیشتر از نصف خالیه .
گرافیک مسخره تاچ ویز تمام شد
. تغیرات آپدیت امروز تو بخش نوتزفیکیشن بود و گرافیک و پایداری سیستم

Alireza_i

عذر میخوام odin زدید؟!
وا۳ کدوم منطقس رامتون

Mohammad

من خیلی وقته اپدیت کردم و هیچ باگی توش ندیدم ب هیچ وجه ب غیر از ی مورد ک وقتی ی چیزی از گوشی پاک میکنین از هر جایی اهنگ عکس فیلم فایل یا هر چی وقتی میرین تو قسمت حافظه نشون میده ک چیزی‌خالی نشده و نمیتونی‌روش چیزی بریزی و باس ریست کنی تا درست بشه و ی فیک بک دارم ….ولی امروز ی اپدیت ۳۰۰ و خورده ای مگ داد ک تست کردم این مشکل رفع شده بود خدا رو شکر… ولی در کل خیلی خیلی عالی شده ب اونایی ک اس ۷ و اج دارن ۱۰۰%پیشنهاد میکنم اقدام کنن و نصب کنن محشره از همه نظر پیشرفت عالی داشته….ظاهر..نرمی انیمیشنی بودن ایکون ها سرعت و بنچمارک و ی چیز خیلی عالی ک هست میتونین رزولوشن صفحه رو کم و زیاد کنین ک مثلا برای گیم HD یا FHD میکنین ک فریم های بازی بالابره …ینی من هیچ وقت اشتیاق ب این زیادی نداشتم ک اندروید ۷ بیاد ک اومد و بالاخره نص ی کردم ب همه پشنهاد میکنم ک نصب کنن…عین تبلیغات ماهواره حرف زدم هههههه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)