حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران سامسونگ Pay به ۵۰۰ هزار نفر رسیده است

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

سیستم پرداخت موبایل جدید سامسونگ با نام Samsung Pay تا اواخر ماه جاری در کشور آمریکا راه‌اندازی خواهد شد. سیستم پرداخت موبایل جدید سامسونگ به همراه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج از سوی سامسونگ معرفی شد. سامسونگ Pay در کره جنوبی از ۲۰ آگوست در دسترس بوده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این سرویس در کشور آمریکا در ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) راه‌اندازی خواهد شد. تاکنون، بیش از ۵۰۰ هزار کاربر از زمانی که Samsung Pay، ماه گذشته در کره جنوبی راه‌اندازی شد، از آن استفاده کرده‌اند. به گفته‌ی وب‌سایت Business Korea، تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از Samsung Pay استفاده کرده‌اند. انتظار می‌رود که تعداد کاربران سیستم پرداخت موبایل سامسونگ، زمانی که در کشور آمریکا راه‌اندازی شود، افزایش پیدا کند.

آخرین اسمارت‌فون‌های سامسونگ با نام گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵، به صورت پیش‌فرض از Samsung Pay پشتیبانی می‌کنند. همچنین جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ یعنی Gear S2 از این سیستم پشتیبانی می‌کند.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/ssamsung-pay-hits-500000-users-ahead-of-us-launch-17-09-2015/” background=”#5ab28d”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

ب چه درد ما میخوره؟؟ 😉
ما سیستم امن و بدون مشکل و تاخیر شتاب رو داریم!! :whistle:

ME.oStAd

واقعا خیلی خوبه که اینجور فناوری ها فراگیر بشن…
به امید روزی که در ایران شاهدش باشیم :bye: :bye:

samsung king

۵۰۰ هزار کاربر تو یک ماه ؟؟!!!!
خیلی خوبه

Hamed Hadian

تعداد گوشیای سامسونگی که فروختن رو دارن میگن الان!!! کلا از این دو مدل شاید این تعداد فروش رفته خب تکنولوژی رو دارن اما کی استفاده میکنه؟

ahmadM2

شما اصلا متنو خوندی؟؟
داره میگه ۵۰۰ هزار استفاده کردند
فروش این گوشی ها در کره حرف از چند میلیون میزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی