حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر منتشر شده از ژست‌ حرکتی سنسور اثر انگشت نکسوس‌های گوگل، طراحی نکسوس‌ ساخت HTC را نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

دو مورد از تلفن‌های هوشمند مورد انتظار کاربران، تلفن‌های هوشمند جدید نکسوس گوگل هستند که اطلاعات متعددی از آن‌ها منتشر شده است. تا به اینجا می‌دانیم که یکی از تلفن‌های هوشمند نکسوس امسال توسط شرکت تایوانی HTC تولید خواهد شد. اگر یادتان باشد، چند هفته پیش تصاویری از این محصول منتشر شد که برخی آن‌را طرح نهایی و برخی آن را یک نمونه اولیه نامیدند. اما تصویر منتشر شده از رابط کاربری اندروید جدید این طراحی را تا حد بسیار زیادی تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

امروز یک تصویر متحرک از یکی از بخش‌های رابط کاربری نکسوس جدید گوگل و HTC منتشر شده است که علاوه بر تایید طراحی، ویژگی‌های تازه‌ای را نیز به ما نشان می‌دهد. در ابتدا مشاهده می‌کنیم که دکمه‌های لمسی سه گانه در نوار پایین نمایشگر دستخوش تغییراتی شده اند. طراحی آن‌ها سفید تر شده و دکمه هوم یا همان دکمه وسط نیز دچار تحولات اساسی شده است. مورد دوم درباره ژست‌ حرکتی نکسوس‌های گوگل است. سنسور‌های اثر انگشت تلفن‌های هوشمند مانند نکسوس‌های درحال حاضر گوگل از سرعت بالایی برخوردارند، اما در برخی محصولات که این سنسور با دکمه پاور ادغام شده است، کاربران برای مشاهده پیام‌های خود باید دوبار بر روی صفحه ضربه بزنند تا صفحه روشن شود. این مورد برای برخی ناخوشایند و برای برخی مناسب و بدون ایراد خاصی می‌باشد، اما در هر صورت گوگل راه حل جدیدی برای این مشکل یافته است.

nexus2cee_swipescan_loop1_thumb

همانطور که می‌بینید، شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود بر روی سنسور اثر انگشت محصول، پیام‌ها و اعلانات و به عبارتی نوتیفیکیشن‌های خود را بدون باز شدن قفل تلفن‌ هوشمند مشاهده کنید. این یک ویژگی جالب است که دوست داریم هرچه زودتر آن‌را امتحان کنیم و ببینیم که آیا این ویژگی می‌تواند در استفاده روزمره کاربردی باشد یا خیر. البته امکان خاموش کردن این حالت نیز وجود دارد. در نهایت چشممان به جمال یک تلفن هوشمند آبی رنگ زیبا روشن می‌شود. همانطور که گفتیم، این تلفن هوشمند شباهت بسیار زیادی با تصاویر منتشر شده از نکسوس HTC دارد. مانند تصاویر قبلی، شاهد لنز دوربین و فلاش LED، سه حفره ریز، یک قسمت براق شیشه مانند و قسمت مات در بدنه و سنسور اثر انگشت هستیم. در شایعات قبلی گفته شده بود که بدنه این محصول پلاستیکی است اما در تصاویر قبلی، شاهد خطوط آنتن در بخش پایینی دستگاه بودیم و فکر نمی‌کنیم که شرکتی در یک محصول پلاستیکی از خطوط آنتن استفاده کند. در هر صورت برای رونمایی این محصول باید تا پاییز کمی صبر کنیم تا ببینیم که HTC چه نکسوسی را برایمان آماده کرده است؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Leak-shows-new-fingerprint-reader-gesture-for-upcoming-Nexus-handsets_id83801″]PhoneArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saber133

چرا مثل یک بچه آدم نمیارنش جلو یا حداقل بغل این پشت قرار گرفتن اصلا کنار نمیام بابا خیلی لوسه اصلا نصف اثر انکشت راحتیه کاره خواب پا میشی یک دست بزنی باز بشه والله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs