حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر منتسب به نسل چهارم موتو ایکس با بدنه فلزی لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

اخیرا گوشی‌های موتورولا که امسال عرضه شده‌اند، به‌عنوان بهترین انتخاب برای خرید با هزینه نه‌چندان زیاد از سوی وب‌سایت فون‌آرنا انتخاب شدند. موتو ایکس پلی، موتو ایکس استایل و  موتو جی ۲۰۱۵، بعضی از گوشی‌های موتورولا با بهترین قیمت هستند که از مشخصات خوبی برخوردارند. امروز، تصویر جدیدی از پرچم‌دار جدید این شرکت در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است که بدنه فلزی را نشان می‎دهد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یک لودهنده، تصویری از نسل چهارم موتو ایکس را منتشر کرده است. موتورولا، درحال آزمایش نهایی این دستگاه است و در آینده‎ای نزدیک، شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. همانطور که در تصویر می‌بینید، موتو ایکس جدید دارای یک شاسی فلزی خواهد بود که درحال حاضر بیشتر شرکت‌‌ها، از آن در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

همچنین شاهد یک دوربین دایره‌ای بزرگ در پشت دستگاه هستیم؛ به‌نظر می‌رسد موتورولا در تلاش است تا پرچم‌دار جدید خود را به یک دوربین عالی مجهز کند. همچنین تصویر لو رفته، بلندگوی این دستگاه را در پشت آن نشان می‌دهد که مانند آنچه که در تصویر ملاحظه می‌فرمایید، بلندگویی بزرگ در قسمت پایین این دستگاه جا خوش کرده است.

Moto-X-4th-gen

در روزهای آینده، شاهد منتشر شدن تصاویر و اطلاعات بیشتر از پرچم‌دار جدید موتورولا (نسل چهارم موتو ایکس) خواهیم بود. نظر شما چیست؟ آیا نسل چهارم موتو ایکس با بدنه تمام‌فلزی عرضه خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-metal-Moto-X-4th-gen-prototype-leaks-Motorola-may-be-playing-with-multimedia-fire_id76699″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا (z best)

شبیه لومیاها شده
دیگه طراحی اشباع شده

Sami Ebrahimi

طراحی نسل های قبلی چندان هم بد نبود..لزوما فلز طراحی بهتری به شمار نمیاد به نظر من..امیدوارم تو این نسل هم از اندروید خام استفاده کنه و اپدیت ها رو سریع انجام بده..چون نقطه برتری نسل قبلیش بود..سنسور اثر انگشت رو هم یه جوری جا کنه دیگه

massoud

سنسور تشخیص اثر انگشت اسنپ ۸۲۰ جای خاصی رو لازم نداره، اینم اگه از این soc استفاده کنه لازم نیست جای بخصوصی برای اثر انگشت داشته باشه.

KiarashManson

از بابت خالص بودن اندروید پرچمدار آینده موتورولا هیچگونه شکی به دل خود راه ندید!

Ari khan

طراحی قبلی رو بیشتر میپسندم…ولی صبر میکنم ببینم چی از آب در خواهد اومد

bvb

طراحیش خیلی قشنگه ولی بهتر بود مثل موتوایکس استایل بلندگو هارو جلو بزاره و صدایی در اون حد تولید کنه به این گوشی موتورلا خیلی امیدوارم موتورلا کم کم داره برمیگرده به جایگاه قبلیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی