حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر لو رفته از بدنه آیفون ۶S plus نشان دهنده استقامت بسیار بیشتر این دستگاه است

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

امان از دست سامسونگ و اپل که برنامه خبری کل روز را می‌توانند به خود اختصاص دهند. چه شهریور داغی در پیش داریم! تصاویری منتشر شده است که گویا بدنه iPhone 6s Plus را به صورت کامل نشان می‌دهد. بر اساس آنچه Nowhereelse.fr بیان کرده است، این بار اپل با افزایش کمی از لحاظ وزن کلی، بدنه آیفون ۶  اس پلاس را بسیار مقاوم تر ساخته است. در ادامه همراه باشید.

سال پیش زمانی که آیفون ۶ پلاس معرفی شد، شاهد یک سری تست های خم شدن دستگاه بودیم. سپس اپل تصمیم گرفت برای جلوگیری از ادامه این روند در سری های بعدی تولید خود قطعه ای را اضافه کند که در حداقل ممکن به همین راحتی خم نشود. البته به این راحتی هم نبود اما در مقایسه با دیگر دستگاه ها یک مشکل قلمداد شده. امسال اپل بدنه را به نحوی طراحی کرده است که از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار باشد.

6s-plus-rear-housing-9-2

در تصویر بالا نیز معلوم است. سمت چپ مربوط به آیفون ۶ پلاس است ولی در سمت راست تصویر، آیفون ۶ اس پلاس را شاهد هستید که به نظر می‌رسد عمق پیچ ها بیشتر شده است و شیار هایی نیز برای افزایش مقاومت در نظر گرفته شده است. در هر صورت دستگاهی ۵٫۵ اینچی طبیعی است که از وسط کمی مشکل بدنه داشته باشد اما باید بینیم این تغییرات انجام شده در بدنه چه مقدار دستگاه را سنگین تر کرده است. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/07/17/leaked-iphone-6s-plus-images/” background=”#0ed5bd”]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Salvatore

با اینکه بعید میدونم اپل این کارو بکنه ولی خدا کنه ی قلم همراهش معرفی بشه

chalton

.

Blue Tech

امیدوارم یکم حاشیش رو کم کنه حاشیه ی خود ۶ هم زیاد بود ۶پلاس که دیگه واویلا بود
درسته باریکه ولی تو ابعاد(غیر از باریکیش) تو سایز نکسوز۶ ۶اینچی بود این گوشیه ۵٫۵ اینچی

woooo639

سلام واجب دونستم دوباره تکرار کنم گول فروشنده ها رو نخورید و با اطلاعات کامل به خرید بروید واقعا کل بازار علاعدین دزدن کل بازار رو گشتم مثلا یه فروشنده با انصاف پیدا کردم moto 360 گرفتم بعد یارو بهم میگه برات برم سایت سازنده انلاک کنم :wacko: خدا رو شکر دو تا گجت پوشیدنی قبلا داشتم هم اندروید wear رو گوشیم نصب بود وگرنه تا دسته به اسم اکتیو و برنامه و هزار چیز دیگه میکرد داخل پاچم :negative: ببخشید اگه وقت کسی رو گرفتم ..مهدی..هستم عیدتان مبارک :rose: :rose: :rose:

Shahspik

فک کنم اولین روز تست خم ازش بگیرن.

chalton

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....