حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از نسل بعدی موتو ۳۶۰ منتشر شده است؛ یک روح در دو بدن!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

این روزها خبر از نسل بعدی موتو ۳۶۰ کم نیست و البته هرچه جلوتر پیش می‌رویم، خبرهای این ساعت مرموز، جالب‌تر می‌شود. گفته می‌شود موتورلا قصد معرفی ۲ نسخه از ساعت هوشمند زیبایش را دارد؛ یکی همانند نسل قبلی موتو ۳۶۰ و مطمئنا با سخت افزاری قوی‌تر و بهینه‌تر و دیگری، با طراحی رسمی‌تر، خاص‌تر و البته اندازه‌ای کوچک‌تر، به بازار راه پیدا خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دو ساعت هوشمند مرموز که در یک تصویر خانوادگی حضور دارند (!)، تقریبا اطلاعات خاصی را از خود بیرون نداده‌اند. تنها چیزی که می‌دانیم، نام مدل‌های این دو بوده که ۳۶۰S و ۳۶۰L نام دارند؛ مسلما حرف S نشان دهنده کوچک بودن و حرف L نشان دهنده بزرگ بودن ساعت مورد بحث است. همچنین هر دو مدل از Bluetooth، Bluetooth LE و WiFi پشتیبانی به عمل خواهند آورد. اگر می‌خواهید با این دو برابر آشنا شوید، به تصویر زیر نگاهی بیندازید؛

moto-360-and-moto-360s.0

ساعت سمت چپ توسط وبسایت ihei5.com لو رفت و ساعت سمت راست در یک پیج گوگل+ با نام hellomotoHK دیده شد. از ساعت سمت راست اطلاعات بیشتری داریم و حداقل باید گفت که بیشتر از برادر بزرگ‌تر خود در دید دوربین‌ها قرار داشته است! اما ساعت سمت چپ؛ ساعتی سراسر سیاه‌پوش که تفاوت‌هایی هم در طراحی خود دارد. انتظار می‌رود این دو ساعت دوست داشتنی در IFA امسال معرفی شده یا حداقل اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/27/9215371/motorola-new-moto-360-smartwatch”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

امیدوارم باتری خیلی خوبی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....