حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر تازه‌ای از امکان اجرای سیستم‌عامل ویندوز برروی گوشی‌های لومیا حکایت دارد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در اوایل این هفته، نرم‌افزار Windows Phone Internals منتشر شد که امکان فلش‌زدن رام‌های غیررسمی ( شخص‌ثالث) را برروی گوشی‌های لومیا فراهم می‌سازد. به‌همین جهت، کوکرها سریع دست به‌کار شده‌ و از امکاناتی که این نرم‌افزار در اختیار آن‌ها قرار می‌داد، استفاده کرده‌اند؛ نصب سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ RT برروی لومیا ۵۲۰٫ برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

به‌نظر می‌رسد کوکرها موفق به بارگذاری سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ نسخه RT برروی لومیا ۵۲۰ شده‌اند؛ حداقل، تصویر منتشرشده در انجمن XDA این‌طور نشان می‌دهد. به‌منظور اجرای مراحل نصب این سیستم‌عامل برروی لومیا ۵۲۰، تعدادی پچ لازم است و سازندگان در آینده، باید برروی اضافه‌کردن درایورهای لازم به‌منظور شناسایی‌شدن قابلیت‌های کامل این گوشی توسط ویندوز ۸٫۱ RT کار نمایند. به‌عنوان مثال، در تصویر فوق، صفحه‌لمسی گوشی عملاً کار خاصی انجام نمی‌دهد!

windows_rt_8.1_on_lumia_520_story

سازنده نرم‌افزار Windows Phone Internals، اولین فردی بود که از سازنده این رام حمایت کرد و قطعاً در آینده، تحولات جالب دیگری نیز به‌وقوع خواهد پیوست. در حال‌حاضر، سازنده این رام گفته است که توسعه رام فوق را در آینده به‌‌منظور انتشار عمومی، ادامه نخواهد داد. با این‌حال، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از توسعه این رام توسط کوکرهای دیگر شود.

علی‌رغم این موضوع که ویندوز RT برای کاربران چندان جذابیت زیادی ندارد، اما انتظار می‌رود که توسعه رام فوق، مقدمه‌ای بر طراحی رام‌های غیررسمی بیشتر برای گوشی‌های ویندوزفون باشد. مسلماً این موضوع، باعث خواهد شد تا یکه‌تازی سیستم‌عامل اندروید در بخش «توسعه پذیری»، تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/windows-phone-internals-debuts-potential-windows-rt-81-proof-of-concept-on-a-lumia-520″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

:wacko: :wacko: :wacko: خرابم کرد با این حرکتش 😐

power.man

خط دوم، امکان آن را ممکن می کرد!
لطفاً اصلاح شود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی