حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از هدست واقعیت مجازی شیائومی لو رفت؛ رونمایی رسمی فردا انجام خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی یکی از شرکت‌های موفق چینی است که دوست دارد در هر زمینه ممکن اثری از خود بجای بگذارد. از تلفن‌های هوشمند قدرتمند و مناسب تا وزنه‌های دیجیتالی برای بررسی وضعیت وزن و سلامت کاربر! چندیست که شرکت‌های مطرح درحال تلاش شدید برای عرضه هدست‌های واقعیت مجازی خود هستند که از سال ۲۰۱۶ میلادی به شکل چشمگیری مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. حال شیائومی نیز می‌خواهد چنین محصولی را به بازار عرضه کند که حال تصویری از آن منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر درباره این هدست واقعیت مجازی در ادامه با ترنجی همراه شوید.

از ظاهر این محصول می‌توان حدس زد که این هدست واقعیت مجازی تولید شده توسط شیائومی احتمالا به کمک یک تلفن هوشمند کار خواهد کرد و از پتلفرم جدید واقعیت مجازی گوگل یعنی DayDream بهره خواهد برد. شاید بد نباشد اشاره کنیم که گوگل در مراسم I/O 2016 از پتلفرم جدید واقعیت مجازی خود به نام DayDream رونمایی کرد که در سیستم عامل اندروید ۷ یا همان اندروید نوقا نهفته است. در ادامه گزارش گفته شده است که این هدست واقعیت مجازی حدود ۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که دقیقا دارای قیمتی مشابه با هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ دارد. شیائومی احتمالا فردا از این هدست به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و احتمالا از همان لحظه معرفی آماده خرید خواهد بود.

نظر شما چیست؟ شما درباره هدست واقعیت مجازی شیائومی چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Leaked-photograph-allegedly-showing-Xiaomis-VR-headset-surfaces-device-to-launch-tomorrow_id83803″]PhoneArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs