حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از شیائومی می نوت ۲ (Mi note 2) با نمایشگر دو لبه خمیده لو رفت

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

کمتر از ۳ روز دیگر تا معرفی رسمی شیائومی از می نوت ۲ (Mi Note 2) فرصت داریم. در حقیقت سه شنبه همین هفته می نوت ۲ به صورت رسمی معرفی خواهد شد و بالاخره این همه شایعه پیرامون آن خاتمه خواهد یافت، در حقیقت به نظر می رسد چینی ها نیز به خوبی راه و روش داغ کردن بازار و اخبار پیش از معرفی دستگاه حیاتی خود را یاد گرفته اند! Mi note 2 از یک جهت بیشتر مورد توجه است و آن شایعه ارایه این دستگاه با نمایشگر و قاب پشتی دو لبه خمیده می باشد، چیزی شبیه به گلکسی نوت ۷! امشب تصویری در دنیای واقعی از می نوت ۲ شیائومی لو رفته است که دیدن آن خالی از لطف نیست، با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی که نمونه کمی روشن تر شده تصویری است که در ادامه خواهید دید، مشخصا می نوت ۲ (Mi note 2) با نمایشگر دو لبه خمیده دیده می شود. این پیشرفت خوبی برای شیائومی به شمار می رود به خصوص اینکه معرفی آن ها تقریبا ۸ روز زودتر از معرفی احتمالی میت ۹ پرو هواوی با نمایشگر دو لبه خمیده است. اما اجازه بدهید کمی دقیق تر به تصویر لو رفته نگاه کنیم:

more-live-images-of-the-xiaomi-mi-note-2-surface

این تصویر نشان از حاشیه تصویر سیاه بسیار زیاد اطراف نمایشگر دارد

متاسفانه یا خوشبختاه تصویر لو رفته از رنگ سفید می نوت ۲ (mi Note 2) است. این تصویر نشان از حاشیه تصویر سیاه بسیار زیاد اطراف نمایشگر دارد که حقیقتا به نظر ما این دستگاه را که می توانست خیلی زیباتر از این باشد را بدچشم کرده است. متاسفانه این تصویر آنطور نیست که بتوان پشت دستگاه را به درستی دید اما از آنجا که شیائومی تجربه ساخت دستگاهی با قاب پشتی خمیده مثل می ۵ را دارد، بعید نیست تجربه آن را با نمایشگر دو لبه خمیده می نوت ۲ ادغام کند و دستگاه خوشدستی را ارایه کند.

اجازه بدهید من باب مقایسه نگاهی داشته باشیم به گلکسی نوت ۷:

more-live-images-of-the-xiaomi-mi-note-2-surface-1

خب بدون اغراق باید گفت گلکسی نوت ۷ حیف شد! بگذریم و به سخت افزار و قیمت احتمالی شیائومی می نوت ۲ برسیم. چیپست اسنپدراگون ۸۲۱، مدل های ۴ و ۶۴ گیگ یا ۶ و ۱۲۸ گیگ برای حافظه رم و حافظه داخلی از مشخصات اصلی این دستگاه هستند. دوربین دوتایی برای پشت با رزلوشن های ۲۳ و ۱۲ مگاپیکسلی که از حسگر تصویر های IMX318 و IMX378 سونی استفاده خواهند کرد در نظر گرفته شده اما مشخص نیست که شیائومی دقیقا قرار است چه کاربردی را برای آن ها در نظر بگیرد. دوربین جلو با رزلوشن ۸ مگاپیکسلی از شما تصویر سلفی خواهد گرفت.

باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر، نمایشگر ۵٫۷ اینچ سوپرامولد به رزلوشن QHD و دولبه خمیده خواهد بود. حسگر اثرانگشت آلتراسونیک کوالکام نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. شیائومی با استفاده از NFC قرار است سیستم پرداخت Mi Pay را برای محصولات خود راه اندازی کند. شایعات مختلفی اما برای قیمت وجود دارد، برخی حداقل قیمت ۵۹۰ دلار را عنوان می کنند و برخی دیگر قیمت ۴۱۵ دلار برای مدل ۴ و ۶۴ گیگ یا قیمت ۴۴۵ دلار برای مدل ۶ و ۱۲۸ گیگ را اعلام کرده اند.

نظر شما درباره شایعات پیرامون شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi mi note 2) چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Days-before-it-becomes-official-new-live-images-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2-appear_id86906″][/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Adroit

امیدوارم این حاشیه ی سیاهش اینقدر زیاد نباشه…
هر چند همه ی آمولدا اینجوین اما این واقعا زیاده
امیدوارم بالاخره یه نفر مثه بچه آدم یه گوشی تقریبا کامل بزنه بیرون تا برم بخرم 😐
به این امید دارم اما اگه گند نزنه توش
بالاخره باید منتظر بود…

Mohamad

واقعا از انصاف نگذریم نوت ۷ حیف شد
اما این دستگاه واقعا امید زیادی بهش دارم امیدوارم عالی و کامل از کار در بیاد

Mohamad

فقط خدایی موندم یعنی یه گوشیه درستی پیدا نمیشد دورشون یه عکس بهتر میگرفتن انگار با اولین گوشیه دوربین دار دنیا عکس گرفتن?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)