حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از جعبه آیفون ۷ منتشر شد؛ تایید وجود حافظه ۲۵۶ گیگابایتی

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر به یاد داشته باشید در زمان رونمایی از آیفون ۶ اس شایعاتی مبنی بر رونمایی دستگاه با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی منتشر شد اما خب چنین اتفاقی رخ نداد. در هر صورت در ماه گذشته صحبت‌های جدی‌تر از وجود چنین حافظه‌ای را برای آیفون ۷ خواندیم و به نظر می‌رسد با توجه به تصاویر و صحبت‌های منتشر شده در این رابطه، وجود این آپشن برای آیفون ۷ قطعی باشد. در ادامه تایید صحبت‌ها، شاهد منتشر شدن تصویری از جعبه آیفون ۷ در روسیه هستیم که هم نام آیفون ۷ را تایید می‌کند و هم وجود این حافظه؛ در ادامه همراه باشید.

تصاویر زیر را ببینید:

Images-allegedly-show-the-retail-box-of-the-iPhone-7-in-Russian-3

Images-allegedly-show-the-retail-box-of-the-iPhone-7-in-Russian

پس باید این را قبول کنیم که به احتمال زیاد آیفون ۷ دستگاهی ۴٫۷ است که می‌تواند ۲۵۶GB حافظه داخلی را برای ما به همراه داشته باشد. مسلما افرادی که اکنون از مدل ۱۲۸ استفاده می‌کنند و کم کم در حال رسیدن به جداکثر حافظه هستند می‌توانند خود را برای حافظه بیشتری آماده کنند. اما در این تصاویر به گفته منبع یک نکته دیگری هم وجود دارد. شاهد نام wireless AirPods هستیم بدین معنی که اپل اگر جک ۳٫۵ میلی‌متری را حذف کرده است، راه‌حل پیشنهادی بسیار بهتری را برای آن انتخاب کرده است که فعلا تصویری زا آن متشر نشده است.

با این حساب تصاویری قبلی از EarPods با درگاه لایتنینگ کمی تا قسمتی فیک بوده است. البته باز هم این یک احتمال هست و هیچ چیزی معلوم نخواهد  شد. باید صبر کنیم تا چند روز آینده این دستگاه معرفی شود. شک نداشته باشید که اپل در این مراسم سورپرایز‌هایی اساسی را خواهد داشت.

 

نظر شما چیست؟ خود را برای چه اتفاقی آماده‌ کرده‌اید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Photo-of-alleged-Apple-iPhone-7-box-shows-256GB-model-with-AirPods-included_id84913″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

کاش همین ۱۶ رو تولید نکنه و مدل پایه ۳۲ یا۶۴ باشه ۲۵۶ پیشکش
فیلم برداری ۴k در ورژن ۱۶ گیگ ۶s عملا یه چیز بی کاربرده.
کسایی که آیفون ۱۶g دارن حرفمو میفهمن
از این بدتر با نصب دوتا بازی HD
و یه ماه تلگرام گردی دیگه گوشی خفه میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....