حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از آی‌فون ۷ پلاس شرکت اپل با رنگ رز طلایی، منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

انتظار می‌رود شرکت اپل در ماه آینده، آی‌فون‌های جدید خود را معرفی نماید و بنابر شایعات، آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل در دو مدل استاندارد و پلاس عرضه خواهد شد. تصویر تازه منتشرشده از مدل “پلاس” آی‌فون ۷، رنگ رز طلایی پرچم‌دار جدید شرکت اپل را نشان می‌دهد و عرضه آن‌را با دوربین دوگانه، تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، آی‌فون ۷ پلاس به یک دوربین دوگانه مجهز شده است. در حال‌حاضر، چندان مشخص نیست که درگاه اتصال هوشمند (Smart Connector) از گوشی‌های آی‌فون جدید شرکت اپل حذف شده است یا خیر؛ با این‌حال، یک شایعه، پیش‌تر مدعی شده بود که شرکت اپل، اتصال هوشمند (Smart Connector) را برای مدل رده‌بالای آی‌فون‌های جدید مناسب نمی‌داند و تصمیم گرفته تا آن‌را از آی‌فون ۷ پلاس، کنار بگذارد.

rose-gold-iphone-7-plus-smiles-for-the-camera-in-new-leak-507302-2

پیش‌تر در ترنجی خواندید که آی‌فون‎های جدید شرکت اپل در بخش نرم‌افزاری مربوط به عکس‌برداری، دچار تغییراتی شده‌اند؛ جزئیات منتشرشده، نشان می‌دهد که آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون ۷ را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهبود داده است.

نام‌گذاری آی‌فون‌های آینده شرکت، چگونه است؟

نسل آینده آی‌فون‌های شرکت اپل با تغییرات نسبتاً کمی در مقایسه با آی‌فون ۶s شرکت اپل، ارائه خواهد شد و از حمله آن‌ها می‌توان به استفاده از سه گیگابایت حافظه رم (این ویژگی، ممکن است به مدل “پلاس” محدود باشد)، تراشه A10 و یک باتری با ظرفیت بیش‌تر اشاره کرد.

به همین جهت، منابع مختلف، اشاره می‌کنند که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل به‌عنوان یک مدل از “آی‌فون ۶” عرضه خواهند شد و شرکت اپل، از نام “آی‌فون ۷” برای آن‌ها استفاده نخواهد کرد. با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده از رسانه‌های چینی، یک وب‌سایت، گزارش داده است که شرکت اپل در حال‌حاضر، بسته‌بندی‌هایی را با نام “آی‌فون ۶SE” به تولید رسانده است. با توجه به این موضوع که تصاویری از بسته‌بندی‌های ادعاشده به‌دست نیامده، نمی‌توان این ادعا را معتبر دانست؛ با این‌حال، عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل به عنوان یک مدل تازه از سری “آی‌فون ۶” بسیار محتمل است.

علاوه‌براین، یک وب‌سایت دیگر مدعی شده است که قابلیت شایعه‌شده “دکمه Home خازنی با پشتیبانی از لمس سه بعدی” در آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، به کار گرفته نشده است. از جمله تغییرهای جدیدی که آی‌فون‌‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در مقایسه با نسل قبلی خود تجربه کرده‌اند، می‌توان به جای‌گیری جدید نوارهای آنتن و حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

به هرحال، باید توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از مشخصات و جزئیات فاش‌شده درباره آی‌فون‌های جدید به‌طور رسمی توسط اپل، تایید یا تکذیب نشده است. بنابراین، نمی‌توان از صحت آن‌ها، اطمینان داشت.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/rose-gold-iphone-7-plus-smiles-for-the-camera-in-new-leak-507302.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin697

۹۹% ایفون بعدی ایفون ۷ نیست اسمش ۶se میشه … 😉

ایفون با تغییرات کلی برای سال ۲۰۱۷ :heart:

masoud73

فکر نکنم se بشه 😐

milad danesh

چه ربطی به اسم داره اصن ایفون x معرفی کنه سه سال گذشته و اپل داره ایفون رو قطره چکانی تغیر میده والا کمپانی های ماشین سازی هم توی این مدت نیو فیس ماشینشون میدن بیرون این که سر جمع یه گوشی بیشتر نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی