حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی شیائومی می نوت ۲ با صفحه‌نمایش خمیده، منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی بر روی پرچم‌دار جدید خود با نام شیائومی می نوت ۲ مشغول به کار است و همان‌طور که می‌دانید، این محصول یک گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه خواهد بود. آنچه که تا به‌حال از شیائومی می نوت ۲ به‌دست آمده است، بیش‌تر رندر و تصاویر مفهومی بوده؛ با این‎حال، به‌تازگی، تصاویر واقعی شیائومی می نوت ۲ با صفحه‌نمایش خمیده، منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

البته با توجه به کیفیت نامناسب تصاویر، نمی‌توان قضاوت نمود که آنچه در تصویر مشاهده می‌کنیم؛ شیائومی می نوت ۲ بوده یا یک محصول با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه است که رام MIUI 8 بر روی آن نصب شده. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شیائومی می نوت ۲ با یک منوی میان‌بر (shortcut menu) همراه است و امکان استفاده راحت‌تر از دستگاه به کمک این منو میسر خواهد شد.

toranjixiaominote2 (3)

پیش‌تر در ترنجی خواندید که شیائومی می نوت ۲ در چهار مدل عرضه خواهد شد و تمامی مدل‌ها به یک صفحه‌نمایش حساس‌به‌فشار مجهز شده است؛ پوشش ۲٫۵ بعدی گوریلا گلس نیز، از آن حفاظت می‌کند. مدل پایه این گوشی با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی، چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۷۶ دلار) در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل دیگر شیائومی می نوت ۲ با استفاده از یک صفحه‌نمایش Quad HD، افزایش دو گیگابایتی حافظه رم (شش گیگابایت حافظه رم) و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، به قیمت ۲۹۹۹ یوآن (۴۵۰ دلار) عرضه خواهد شد.

toranjixiaominote2 (4)

علاوه‌براین، شرکت سازنده، مدل خمیده شیائومی می نوت ۲ را با استفاده از شش گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی و صفحه‌نمایش Quad HD به قیمت ۳۴۹۹ یوآن (۵۲۶ دلار) ارائه می‌دهد. در نهایت، یک مدل دیگر از شیائومی می نوت ۲ با با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی، شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۲۷۹۹ یوآن (۴۲۱ دلار) عرضه خواهد شد.

toranjixiaominote2 (5)

با این‏‎حال، اطلاعات به‌دست‌آمده دیگر، نشان می‌دهد که شیائومی می نوت ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز شده است؛ صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی OLED، دکمه Home که حسگر اثرانگشت را با خود یدک می‌کشد و دوربین دوگانه، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای پرچم‎دار جدید شیائومی به شمار می‎رود. به همین جهت در حال‌حاضر، نمی‌توان از مشخصات‎فنی شیائومی می نوت ۲ مطمئن بود!

رندرهای پیش‌تر منتشرشده نیز، بلندگوها در پایین شیائومی می نوت ۲ را نشان می‌دهد و درگاه یواس‌‎بی Type-C نیز در آن‌‎ها جلب‌توجه می‌کند. براساس اطلاعات فاش‎شده، بدنه پشتی، به شیائومی می ۵ شباهت بسیاری دارد و از شیشه، برای آن استفاده شده است. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، از دیگر مشخصات فاش شده برای پرچم‌دار جدید شیائومی است و براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری MIUI، بر روی شیائومی می نوت ۲ نصب شده است.

[su_button url=”#” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidheadlins [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

لطفا این ارور ۵۰۴ روحل کنین که خیلی رو اعصابه بعضی وقتا به هیچ عنوان نمیشه وارد سایت شد یاهم بایدچندبار رفرش کنی که از ارور ۵۰۴ رد شه
گذاشتن سرخط خبرها با اینکشون توی کانال تلگرام هم خیلی کار خوبیه لطفا ادامش بدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی