حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصمیم بعدی مایکروسافت در رابطه با کورتانا؛ دستیاری در خودروی شما!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

دستیار هوشمند مایکروسافت که کورتانا نام دارد، به سرعت جای خود را در دل طرفداران تکنولوژی باز کرد. محبوبیت‌هایی که این دستیار به دست آورد، مایکروسافت را علاقه‌مند به ارائه این سرویس در اکوسیستم اندروید ساخت؛ همچنین با توحه به پیشرفت و نفوذی که تکنولوژی در عرصه‌های گوناگون همانند خودروها داشته است، پس عجیب نیست که به زودی این دستیار را در کنار دست فرد راننده مشاهده کنید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر با این تصمیم مایکروسافت آشنا شویم.

در رویداد TechDays که مایکروسافت کنفرانسی در تایوان داشته است، گفته شد این دستیار در قالب یک دستگاه کوچک، همراه شما در خودرو خواهد بود. دستگاهی که به آن اشاره شد، دارای یک صفحه نمایش لمسی و رابط کاربری بهینه شده است که بین شما و کورتانا ارتباط برقرار خواهد ساخت. شما از این طریق می‌توانید با فرمان‌های صوتی مختلف، درخواست‌های گوناگونی از کورتانا داشته باشید.

مایکروسافت چندی پیش، مفهموم “ویندوز در خودروی شما” را شرح داده بود و به نظر می‌رسد با ایده‌ی چنین دستگاهی، سعی در زمینه‌سازی این موضوع داشته باشد. همچنین نظر کلی مایکروسافت در رابطه با دستگاه مورد بحث اینگونه است؛

به دلیل هزینه‌ی بالای این محصول، چنین دستگاهی را پیش از این معرفی نکرده بودیم؛ اما اکنون انتظار می‌رود با همکاری شرکای تایوانی، چنین ایده‌ای به همراه دیگر ایده‌ها و امکانات بیشتر، در آینده محقق شوند.

همچنین می‌توانید ویدئویی که در این رابطه منتشر شده است را تماشا کنید؛

[aparat]http://www.aparat.com/v/EHAb7[/aparat]

با اینکار، مایکروسافت خود را برای رقابت با Android Auto و Apple CarPlay آماده کرده است.

[su_button url=”http://thenextweb.com/microsoft/2015/09/16/microsoft-wants-to-bring-cortana-to-your-car/” background=”#5ab28d”]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahyar Apple

فوقالعادست :yahoo: :yahoo:

sadeghi

کرتانا وقعا بانوی با مرامیه :rose:

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....