حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی از HTC Bolt فاش شد

HTC Bolt گوشی هوشمند جدید و جذاب این شرکت که با اندروید ۷ نوقا به‌صورت پیش‌فرض و بدون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری تولید شده حالا کاملاً حقیقی به نظر می‌رسد و احتمالاً به‌زودی در آمریکا توسط اپراتور Sprint عرضه خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تصاویر فاش از این محصول به همراه جعبه‌ی آن نشان دهنده‌ی یک گوشی شیک و تمام فلزی است که علاوه بر نسخه ۷ اندروید از ۳ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. اگرچه در برخورد اولاً ظاهراً این گوشی کمی سنگین به نظر رسیده است.

گزارش‌های فاش شده پیش‌تر از وجود نمایشگر ۵٫۵ اینچی تمام اچ‌دی، پردازنده‌ی پرقدرت اسنپدراگون ۸۱۰ و پورت USB نوع C در این محصول خبر داده بودند. این مشخصات از یک میان رده‌ی قدرتمند خبر می‌دهد البته نه به‌اندازه یک پرچم‌دار؛ به‌علاوه این محصول تنها دستگاهی است که امسال با پرچم‌دار سال گذشته‌ی شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ تولید شده و از این لحاظ نیز جالب توجه است.

خبر جذاب دیگر درباره این محصول هدفون هماهنگ با سیستم صوتی BoomSound شرکت HTC است که گفته شده به همراه این دستگاه در جعبه‌ی آن موجود خواهد بود و مستقیماً به پورت USB نوع C متصل می‌شود. بر اساس شایعات این محصول در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ رونمایی می‌شود بنابراین امیدواریم فردا بتوانیم به‌طور کامل و رسمی با گوشی جدید HTC ملاقات کنیم تا آن زمان با ما همراه باشید.

۲

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Bolt-leaks-out-in-live-image-with-full-Sprint-retail-box-likely-coming-soon_id87623″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iranian_mind00

واااای چه گوشی متفاوتی :/

milad.lp

گوشی خوبی به نظر میرسه فقط اچ تی سی اسنپدراگون ۸۱۰ رو چرا انتخاب کرده ادمو به شک میندازه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش