حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته از تلفن جدید هواوی، Huawei Mate 8

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مدتی است که هواوی با تلفن های خوش قیمت و با کیفیتش در دل بسیاری از کاربران جا باز کرده است. حال انگار این شرکت محبوب در حال کار بر روی فبلت جدید خود با نام Huawei Mate 8  است که احتمالا بر حسب عادت سال های قبل پیش از پایان سال جاری از آن رونمایی می کند. با ترنجی همراه باشید.

 برطبق عادت همیشگی که قبل از معرفی هر تلفن همراه اول شاهد اطلاعات لو رفته از آن هستیم، امروز مشخصات فنی Huawei Mate 8 فاش شد که نشان می دهد هواوی قصد معرفی یک تلفن همراه تمام عیار را دارد. برطبق مشخصات فاش شده ، گوشی هوشمند هواوی Mate 8 احتمالا با صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولیشن  ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل و چیپ‌ست Kirin 950 عرضه خواهد شد. در دل این تلفن همراه پردازش گر گرافیکی ARM Mali-T880 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که این تلفن همراه را به رقیبی سر سخت برای تلفن های همراه کنونی بدل می کند.

چیپ‌ست این محصول  یعنیKirin 950 دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای است که با  چهار هسته Cortex-A72 با فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز شانسی برای اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ و اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوالکام باقی نمی گذارد.

اگر واقعا شیفته این تلفن همراه شدید باید بگوییم پیش بینی می شود این تلفن همراه در اواسط آذر ماه ماه یا اوایل دی‌ ماه در دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه شود که مدل ۳ گیگابایتی با قیمت ۵۲۰ دلار و مدل ۴ گیگابایتی با قیمت ۶۱۰ دلار در داخل چین عرضه خواهد شد.

در ادامه عکس های لو رفته از این تلفن همراه را می بینیم:

gsmarena_002

gsmarena_004

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/huawei_mate_8_leak_reveals_a_beastly_specs_sheet-news-14552.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
just samsung

هواوی هرچی هم بزنه از نظر من بنجله همه ارقامش فیکه طبل تو خالی

رضا (z best)

دلرباست .من یادم نمیاد چینیها طراحی زشت داشته باشند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....