حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر سامسونگ گلکسی جی ۳ (Galaxy J3) منتشر شد؛ همان گلکسی‌های قبلی

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ از گوشی جدید خود با نام گلکسی جی ۲ (Galaxy J2) در هند رونمایی کرد. پیش از این، سامسونگ از گلکسی جی ۱ (Galaxy J1)، گلکسی جی ۵ (Galaxy J5) و گلکسی جی ۷ (Galaxy J7) نیز رونمایی کرده بود و به نظر می‌رسد که باید شاهد معرفی مدل جدیدی از سری گلکسی جی (Galaxy J) باشیم. گلکسی جی ۳ (Galaxy J3)  نام دستگاهی است که در مورد آن صحبت‌کرده بودیم و اکنون تصاویری از آن منتشر شده است. در ادامه همراه باشید.

گلکسی جی ۳ همانند دیگر دستگاه‌های سامسونگ ظاهری یک نواخت دارد. تمرکز اصلی شرکت با رونمایی چندین اسمارت فون صرفا به دست گرفتن بازار میان رده و پایین رده است. این دستگاه با مدل SM-J3109 عرضه خواهد شد و به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰  پیکسل مجهز است که از صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی (با رزولوشن ۹۶۰×۵۴۰) گلکسی جی ۲ بزرگ‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ به یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقاء مجهز شود. پردازنده‌ی گلکسی جی ۳، اسنپدراگون ۴۱۰ خواهد بود که دارای هشت هسته و فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتزی است.

Samsung-Galaxy-J3-4

Samsung-Galaxy-J3-3

Samsung-Galaxy-J3-2

Samsung-Galaxy-J3

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ با توجه به مطلب دیروز، سامسونگ چه تغییراتی را باید اعمال کند؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-J3-photos-show-up-nothing-surprising_id75427″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

:wacko: 😥

just samsung

میانردس دیگه و سامسونگ برای هر سلیقه و بودجه ای یه کانفینگ جدا داره ‌ و کسی که گوشی ارزان قیمت میخره دیگه دنبال ابدیت نیست ‌ چون همون سیستم عامل خودش تاچند سال براحتی برای کاربر جواب میده . فقط کاش از نظر ظاهری تغییراتی بده بنظرم البته گوشی چیزیه که زیاد جای مانور نداره و یک شرکت که میخاد اصالت طراحی شو حفظ کنه زیاد نمیتونه هر روز یه گوشی با شمایل مختلف بده بیرون . فعلا که سامسونگ کیفیت گوشی هاش رو هم در میان رده و‌پایین رده خیلی بالا برده و بزودی با چیپست های قدرتمندی که برای این رنج گوشی ها طراحی کرده دیگه فک نمیکنم کسی بتونه رقابت کنه باهاش B-)

Mohammad Ghasemi

خخخخخخخ طراحیو :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....