حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زمینه گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) به همراه رام آن لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سری ۲۰۱۷ خانواده گلکسی ای سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد و پیش از این در ترنجی کاملا با آن آن ها آشنا شدیم. امروز اما ۸ تصویر زمینه از تصاویر زمینه رسمی و مخصوص این خانواده لو رفته است. همچنین رام آماده شده برای گلکسی اس ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) نیز منتشر شده و می توانید آن را دانلود کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر زمینه رسمی دستگاه های جدید همیشه سوژه جذابی برای دانلود بوده است، چرا که تصویر زمینه خود به تنهایی می تواند مقدار زیادی از احساس ارتباط شما با دستگاه را تغییر بدهد. همانطور که قبلا در تصاویر اختصاصی لو داده شده توسط ترنجی دیدیم، تصاویر زمینه گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) از قرار زیر هستند:

تصاویر این گالری در رزلوشن کامل بوده و می توانید با کیک روی آن ها، دانلودشان کنید.

اگر علاقه مند به داشتن رام گلکسی اس ۵ ۲۰۱۷ با مدل عددی SM-A520 هستید، می توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید:

دانلود رام گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017)

گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ احتمالا تا ماه آینده میلادی به بازار عرضه خواهد و با توجه به مشخصات خیلی خوبی که برای آن در نظر گرفته شده است، می توان گفت موفقیت مناسبی را تجربه خواهد کرد. ترنجی با احتمال ۱۰۰٪ تایید می کند که طراحی شبیه به گلکسی اس ۷، قابلیت ضد آب بودن با گواهی IP68، پورت USB Type C و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از مواردی است در گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ خواهیم دید. همچنین سرویس سامسونگ کلاد (Samsung Cloud)، قابلیت Secure Folder و رابط کاربری جدید سامسونگ که برای گلکسی نوت ۷ در نظر گفته شده بود، با اندروید ۶ نیز برای این دستگاه قطعی است.

نظر شما درباره گلکسی اس ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/12/23/first-galaxy-a5-2017-firmware-and-wallpapers-now-available-online/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)