حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رندر شده از سامسونگ گلکسی (A5(2017 فاش شد

این تصاویر رندر شده به‌صورت مشترک توسط وب سات Andriod Authority با همکاری @Onleaks به‌دست‌آمده و طراحی محصول میان رده‌ی جدید سامسونگ گلکسی A5 را در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد؛ بر اساس این رندرها طراحی این محصول از پرچم‌دار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S7 وام گرفته شده است و حالا این سری میان رده با طراحی یک پرچم‌دار به دست مشتریان می‌رسد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

طراحی فعلی سری A سامسونگ ترکیبی از طراحی گلکسی نوت ۴ و گلکسی S6 بوده و پنل پشتی آن قابل تشخیص نیست از پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ نیست. اما گلکسی (A5(2017 از لحاظ طراحی با گوشه‌های کاملاً گرد تقریباً کپی کاملی از S7 به‌حساب می‌آید.

بر اساس گزارش منبع این خبر گلکسی (A5(2017 با شماره مدل SM-A520F تولید خواهد شد و صفحه‌نمایشی ۵٫۲ اینچی داشته و ابعاد آن ۱۴۵x71x7/8 میلی‌متر خواهد بود؛ بنابراین از نظر اندازه کاملاً مشابه با نسخه‌ی فعلی A5 می‌باشد و تنها نیم میلی‌متر ضخامت بدنه‌ی بیشتری دارد که امیدواریم به دلیل باتری بزرگ‌تر در این دستگاه باشد.

حالا می‌توانید این رندرها را همین‌جا به تماشا بنشینید.

۲ ۳ ۶ ۵ ۶ ۷

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-a5-leaked-724632/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

یکی از نکات طراحی سری A گوشه های تیز تر و چهاگوش تر از سری sبود امیدوارم این المان طراحی حفظ بشه
اگه طراحی به سمت سری Aبره که خیلی به نظر من بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش