حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از پنل جلوی آی‌فون ۷ منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

پیش‌تر در ترنجی، تصاویری از تراشه A10  و برد آی‌فون ۷ شرکت اپل منتشر شد. به‌تازگی، تصاویری از چین منتشر شده است که پنل جلوی گوشی را به‌طور کامل نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، پنل جلوی آی‌فون ۷، هم‌گذاری (استفاده از کلمه هم‌گذاری به جای اسمبل) شده است و تنها باید صفحه‌نمایش به آن اضافه شود. به‌نظر می‌رسد که این تصاویر، از کارخانه‌ای منتشر شده باشد که آی‌فون ۷ در آنجا مونتاژ خواهد شد. این تصاویر، اگرچه جزئیات زیادی از آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل را فاش نمی‌کند، اما انتشار این تصاویر، نشان می‌دهد که آی‌فون ۷ شرکت اپل در حال تولید است.

iphone-7-front-panel-leak-2-630x840

همان‌طور که در خبرهای گذشته در ترنجی خواندید، آی‌فون ۷ بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، آی‌فون‌ ۲۰۱۶ شرکت اپل، به دکمه Home خازنی با پشتیبانی از لمس سه بعدی، مجهز شده است. برای اینکه حس خوبی با لمس این دکمه داشته باشید، یک بازخورد نسبتاً خفیف برای آن در نظر گرفته شده است. هم‌چنین، دکمه Home می‌تواند اثرنگشت کاربران را برای آنلاک‌شدن دستگاه، بررسی نماید.

iphone-7-front-panel-leak-1-630x840

در تصاویر تازه منتشرشده نیز، مشاهده می‌شود که قطعات لازم برای استفاده از دکمه فیزیکی Home وجود ندارد؛ هرچند، ممکن است که در حال‌حاضر، تنها به آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل اضافه نشده باشد. هم‌چنین، نوارهای پلاستیکی آنتن در آی‌فون ۷ شرکت اپل به گوشه‌ بالا و گوشه پایین بدنه پشتی، انتقال یافته است و اکنون، طراحی آی‌فون‌های اپل، جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.

iphone-7-dummy-unit-013-630x442

شرکت اپل برای آی‌فون ۷ در بخش عکس‌برداری، ویژگی خاصی را درنظر گرفته است؛ از نظر نرم‌افزاری، عملکرد عکس‌برداری گوشی‌های جدید اپل دستخوش تغییر شده است. برطبق جزئیات منتشرشده، آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون ۷ را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهبود می‌دهد.

برای اطلاع از مشخصات‌فنی آی‌فون ۷، باید گفت که گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اپل به سه گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و مدل ۴٫۷ اینچی آی‌‍فون ۲۰۱۶ اپل، از یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و مدل ۵٫۵ اینچی نیز از یک صفحه‌نمایش Quad HD استفاده می‌کند.

iphone-7-dummy-unit-010-630x463

برطبق جزئیات فاش‌شده، آی‌فون ۷ در ۷ سپتامبر به‌همراه دیگر محصولات شرکت اپل از جمله ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ ۲ و آی‌پد مینی ۵، معرفی خواهد شد و مدتی بعد نیز، به صورت رسمی عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، لازم به ذکر است که شرکت اپل، تنها دو مدل آی‌فون در سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌کند و به‌نظر می‌رسد که عرضه محصولات جدید شرکت اپل در سه مدل، چندان صحت نداشته باشد. برای یادآوری، شایعات مختلفی منتشر شد که نشان می‌دهد آی‌فون ۷ در سه مدل استاندارد، پلاس و پرو عرضه می‌شود و تنها مدل پرو به یک دوربین دوگانه، مجهز شده است.

[su_button url=”http://www.technobuffalo.com/2016/08/11/iphone-7-leaked-photos-front-panel/”]technobuffalo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

خیلی دلم میخواد باهاش ارتباط برقرار کنم ولی هنوز نتونستم. 🙁
شاید بعد از مراسم رونمایی…

Mosayeb_s

درسته از نظر طراحی چنگی به دل نمیزنه و یه جورایی از زمان خودش عقب افتاده بخاطر حاشیه زیاد و یه سری مسائل دیگه اما بنظر میرسه که از نظر ویژگی های سخت افزاری و احتمالا نرم افزاری دستخوش تغییرات زیادی شده و ممکنه بازهم افراد زیادیو جذب خودش کنه
امیدوارم که طرفداران اپل رو راضی کنه و اختلاف عملکرد بالایی با ایفون ۶اس داشته باشه

پ.ن:
این متن رو از سایت سامسونگ اوردم گویا نوت ۷ از تنظیم دیافراگم پشتیبانی میکنه و بی خود به سم موبایل مشکوک بودم ?

Be it adjusting the aperture or setting the white balance, Pro mode makes it simple and easy to take professional-level photos.

خوشبختانه نوت ۷ تمام اپشن های مد نظر من رو داره اما خب متاسفانه پول خریدش رو ندارم اما کسایی که در اینده میخرنش پیشنهاد میکنم که از ویژگی هاش نهایت استفاده رو ببرن

Mosayeb_s

در مورد focal length ببینید چی نوشته

Focal length
Adjust the distance between lens and subject for clearer images

واقعا کاملترین نرم افزار استوک(پیش فرض) روی موبایل رو میتونم بگم نوت ۷ داره در واقع الان تمام تنظیمات حرفه ای رو در خودش داره
براوو سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی