حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از بسته‌بندی آیفون ۶ اس لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

تنها یک روز تا برگزاری کنفرانس اپل برای معرفی دستگاه‌های جدید این شرکت زمان باقی‌مانده است و اپل قصد دارد تا آیفون‌های جدید خود را به همراه دستگاه‌های دیگر معرفی کند. طبق شایعات منتشر شده، انتظار داریم تا اپل، آیفون‌های جدید را در رنگ جدید رز گلد یا Rose Gold (طلای قرمز) و مدل پایه ۱۶ گیگابایتی عرضه کند. امروز، تصاویر جدیدی از بسته‌بندی آیفون ۶ اس منتشر شده است که وجود رنگ رز گلد (طلای قرمز) را نیز تایید می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این تصاویر، نام این گوشی و مدل پایه‌ ۱۶ گیگابایتی آن را تایید می‌کند. همچنین در تصویر لو رفته، می‌توان دید که این گوشی از همه‌ی استانداردهای فرکانس ۳G و LTE پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی به یک مودم کوالکام مجهز شود.

در تصویر دیگر، می‌توان رنگ جدید رز گلد یا Rose Gold (طلای قرمز) را مشاهده کرد که قرار است در کنار رنگ‌های دیگر آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس عرضه شود. طبق تصویر لو رفته، جلوی این گوشی مانند نسخه‌ی طلایی، سفید خواهد بود اما رنگ عقب آن، رز گلد خواهد بود. پیش از این، تعدادی از سازندگان چینی نیز از این رنگ در جدیدترین محصولات خود استفاده کرده‌اند که از رنگ‌های محبوب به حساب می‌آید.

Apple-iPhone-6s-boxes (1)

همچنین همان والپیپر جدیدی که شاهد لو رفتن آن در چند روز گذشته بودیم، باز هم در تصویر لو رفته امروز وجود دارد. احتمالا والپیپرهای متحرک جدیدی به همراه آیفون‌های جدید عرضه شوند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-iPhone-6s-boxes-appear-rose-gold-version-one-again-hints-at-new-wallpapers_id73507″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad H

باید آیفون دوست داشتنی ای باشه 😉 ، ولی من نوت ۵ را ترجیح میدم B-)

trojan

والا مراسمهای این سالها رونمایی نمیشه گفت بهش…..فقط تایید کردن رسمی و به قولی نشون دادن رسمی هست
قبل مراسم جدیدا بنچمارک که هیچ نوع ریز تغییرات و عکسو فیلمشم لو میره…..

Amsen

کاشکی ی مدلش هم باشه ک پشتش طلایی و جلوش خاکستری باشه :heart:

amin697

ios 9 چی اونم فرد میاد ؟

Dr.iPhone

اره دو سه ساعت بعد

mahdi007

لطفا لینک مراسم معرفی رو به صورت ویدیویی و زنده بزارید مرسی :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی