حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر بیشتری از بلک‌بری Venice با سیستم‌عامل اندروید منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

در این اواخر شایعات زیادی پیرامون محصول جدید بلک‌بری منتشر شده بود که پس از مدت کوتاهی از انتشار این شایعات شاهد اولین تصاویر از این محصول بودیم. حال امروز برای چندمین بار متوالی شاهد تصاویر بیشتری از این محصول هستیم. همانطور که از قبل هم انتظار داشتیم با مشاهده این تصاویر متوجه اجرای سیستم‌عامل اندروید بر روی بلک‌بری Venice می‌‌شویم، محصولی که انتظار می‌رود در ماه نوابر امسال توسط تمامی اپراتور‌های بزرگ آمریکا عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

با مشاهده این تصاویر تقریبا مطمئن هستیم که بلک‌بری یک محصول اندرویدی جدید به همراه ویژگی‌های خاص خود مانند کیبورد سخت‌افزاری را عرضه خواهد کرد. با کمی دقت بیشتر در این تصاویر خواهیم فهمید که بلک‌بری از یک کیبورد کشویی QWERTY در این محصول استفاده کرده است، همچنین صفحه‌نمایش این محصول همانند گلکسی اس ۶ اج دارای حاشیه‌های منحنی است که حس بسیار خوبی هنگام جابجایی در بین صفحات را به کاربر منتقل می‌کند. در نهایت فلاش دو‌گانه در کنار دوربین اصلی به‌چشم می‎‌‌خورد.

gsmarena_001

در این باره چندان مطمئن نیستیم اما احتمال دارد که بلک‌بری از یک بلندگوی‌ بزرگ در جلوی این اسمارت‌فون استفاده کرده باشد. حال به بخش قابل‌توجه یعنی نرم‌افزار و سیستم‌عامل می‌رسیم، جایی که به‌نظر می‌رسد که بلک‌بری از نسخه‌ خالص اندروید استفاده کرده است. البته بلک‌بری چند قابلیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید مانند دکمه میان‌بر سخت‌افزاری و یا روش ارسال سریع ایمیل‌ها و پیام‌های مختلف  را به این محصول اضافه کرده است.

gsmarena_003

در بخش سخت‌افزاری این محصول مجددا نام شرکت کوالکام و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ به چشم می‌خورد، البته سه گیگابایت حافظه رم را هم فراموش نکنید. و در نهایت انتظار می‌رود که این محصول به یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه مجهز شود.

نظر شما چیست؟ آیا محصول اندرویدی بلک‌بری در این بازار پر شده از محصولات اندرویدی مختلف موفق خواهد بود؟

[button url=”http://www.gsmarena.com/more_live_photos_of_blackberry_venice_maker_the_rounds_online-news-14041.php” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
morteza2222

خیلی باحاله اگه فقط اهل چت کردن باشی صفحه نمایش گوشی همیشه تمیز میمونه تنها حسنشم همینه :heart: :heart: :heart:

samf

خوبه :yes: ولی تقلید از سامسونگ بوده که.۲لبه خمیده از نظر شماها چی؟؟؟

Sattar Panjehshahin

قشنگه، ولی یه سوال:
کیبوردش از بالا در میات یا دوربینش پایینه؟ :wacko: :scratch: :unsure:

Sattar Panjehshahin

آها، فهمیدم چی شد، اون که رفته بالا صفحشه نه کیبوردش، من فک میکردم اون کیبوردشه 😉

Different_boy

دقیقا مثل همون گوشی های کشویی قدیمی هست.با این توصیف که الان صفحه کاملا لمسی هست و به بالا میلغزه.دوربین و کیبورد روی شاسی زیری هست.بنظرم ایده خیلی جالب و ظریفی هست.خلاقیت موج میزنه توی این گوشی

Saber_xperia

خییییییلی خوشگله اگه دو رو ور یکو پونصد بیادا گزینه ی جدی میشه برا من :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs