حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر با کیفیت از ماکت های گلکسی نوت ۵ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 19 دیدگاه | ترنجی

امشب و به ساعت ما حدود ۳ ساعت دیگر همه چیز مشخص می شود اما تا لحظه رسمی شدن محصول، شایعات و تصاویر لو رفته منتشر می شوند. این بار نوع خاصی از لو رفتن را پیش رو داریم! تصاویر واضحی از ماکت های گلکسی نوت ۵ منتشر شده است. این ماکت ها معمولا به مغازه دارها داده می شود تا ویترین خود را با آن تزئین کننده و استفاده دیگری ندارد. باید توجه داشته باشید که این ماکت ها عمدتا کیفیت ساخت خوبی ندارند و صرفا برای رساندن شمای کلی دستگاه و نمایش رنگ آن تهیه می شوند. در ادامه تصاویری از ماکت سفید و طلایی گلکسی نوت ۵ آماده شده است که با هم می بینیم.

معمولا از ماکت دستگاه چیز زیادی دستگیرمان نمی شود اما این بار چند حقیقت را درباره گلکسی نوت ۵ متوجه خواهیم شد. اول ظاهر کلی دستگاه که شبیه به گلکسی نوت ۴ است و کمی چهارگوش تر از گلکسی اس ۶٫

Samsung-Galaxy-Note-5-dummy

به نظر ما دکمه هوم کمی کوچکتر از نمونه واقعی است، چرا که حسگر اثر انگشت جدید سامسونگ مساحت بیشتری دارد. حاشیه تصویر هم کمتر شده است اما نه خیلی زیاد. پنل جلویی دستگاه های سامسونگ معمولا طرح (پترن) خاصی دارند اما در این ماکت ها چیزی دیده نمی شود، نمی دانیم که نمونه نهایی هم همینطور است یا خیر. جلوی دستگاه صحبت بیشتری ندارد و به لبه پایینی که حرف های بیشتری برای گفتن دارد می رویم:

Samsung-Galaxy-Note-5-dummy (8) Samsung-Galaxy-Note-5-dummy (3)

اول همه قلم! جای خاصی برای بیرون کشیدن آن توسط ناخن دیده نمی شود، پس احتمالا مکانیسم فشاری برای نمونه نهایی انتخاب شده است. این را شخصا دوست داشته و هیجان تست کردن آن را داریم. سپس اینکه خبری از پورت USB Type C هم نیست و پورت میکرو USB معمولی است. و البته همانند گلکسی نوت ۳ بازگشت بلندگو به لبه پایین و البته جای گرفتن جک ۳٫۵ میلی متری صدا در همین لبه. این لبه واقعا شلوغ است!

Samsung-Galaxy-Note-5-dummy (4) Samsung-Galaxy-Note-5-dummy (5)

خوشبختانه بیرون زدگی دوربین به اندازه گلکسی اس ۶ نیست و کمی کمتر به نظر می رسد. علاوه بر آن لبه های دستگاه هم با شیشه خمیده گوریلا گلس نسل چهار باریک تر شده است که در دست بهتر جای بگیرد و این را هم دوست داریم. سیم کارت گلکسی نوت ۵ از لبه بالا جای می گیرد که همانند گلکسی اس ۶ اج است. متاسفانه و باز متاسفانه فرستنده مادون قرمز در این تصاویر دیده نمی شود و گویا سامسونگ آن را حذف کرد است!

در ادامه شما را به تماشای گالری تصاویر گلکسی نوت ۵ در دو رنگ سفید و طلایی دعوت می کنیم:

امشب همه چیز مشخص می شود و پیشاپیش خوشحالیم که برای دنبال کردن اخبار ترنجی را انتخاب کرده اید! نظر شما درباره گلکسی نوت ۵ چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Cant-wait-for-tonight-Check-out-these-images-of-a-highly-refined-Note-5-dummy-in-gold-and-white_id72603″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

اون حذف حاشیه ها اینجا کمتر نمود پیدا کرده!

non-brand

انحنای پشتش هم خیلی باحاله
انگاری سامسونگ از خم کردن گوریلا گلس خوشش اومده :yahoo:

Ari khan

هیچی نمیگم تا رونمایی!!! :yahoo:

non-brand

طراحیش خوشگله و حاشیه های کمی داره
کاشکی یه عکس از بالا گرفته شده بود که معلوم میشد چقدر دوربین بیرون زده ولی تو این عکسا که زیاد نیست و به اندازه اس۶ نیست.هرچند من خودم مشکلی با اون قضیه ندارم.
هرچی هم که میگردم توی عکس ها جای میکرو اسدی و اینفرارد رو پیدا نمیکنم هرچند استفاده ای از میکرو اسدی ندارم ولی به اینفرارد به شدت نیاز دارم.
اگه امشب این گوشی میکرو اسدی بخوره و باتری خوبی(ربطی به حجم باتری نداره خود گوشی باید بهینه باشه) داشته باشه و اینفرارد داشته باشه حتی اگه بقیه مشخصاتش دقیقا مثل اس۶ باشه(که صد در صد خیلی بهتر از اونه) بدون شک بهترین اندرویدی حال حاضر و احتمالا تا زمان معرفی اس۷ خواهد بود 😉

Saeed Sj

دقیقا منم خیلی به مادون قرمز نیاز دارم امیدوارم داشته باشه

farbod_SONY

خیلی مهمه آون بیرون زدگی دوربین …
من چون همش تو رفتو آمدم اس۶ نگرفتم چون کلیدی چیزی بهش گیر میکرد به خاطر همون نوت ۴ گرفتم آگه این همه بیرون زدگی داشته باشه نوت ۵ جز لیست خرید برای سال بعد من نیس.

galaxy

عجب گلدی دمش گرم رنگو از الان انتخاب کردم

Ari khan

چه رنگی عبدالله جان؟؟ 😉

non-brand

مسلما گلد منظورشون بوده دیگه
درضمن فکر نکنم ایشون عبدالله باشن
دیگه پیداش نیست اون دوستمون 😥 🙁 :negative: :unsure:

احمد

مثل اینکه قلمشم فشاریه :yahoo:

Ari khan

مثل اینکه مثل نوت۴ سه تا میکروفون نداره؟؟؟ 🙁

Saeed Sj

میکروفن همون دوتا کافیه ! :mail:
🙁 ولی مادون قرمزو دیگه چرا سام!! 😥 :unsure:
البته بازم باید امید داشته باشم تا رونمایی :yes:

Ari khan

دوتا کافیه اما سه تا یه مزیته!!!

sina

سه ساعت تا رو نمایی البته یه ربع کمتر

WOLVERINE

اوففف چه خوشکله

اولین دستگاه سامسونگ هست که از طراحیش بدم نمیاد. انصافاً خوبه. سری نوت سری خوبیه کلا بر خلاف سری اس. ولی دوربین بیرون زده؟ خب چرا؟ پس بازم بدم میاد 😀

sasan70

خیلی زیباست ، کاش مادون قرمز داشته باشه و حجم باطریش هم در حد انتظار باشه. :good:

shahinhhh

باتریش مهمه حالا مادون قرمزو ولش

shahab

خوشگله ها :heart: تو نسل بعدیش فقط اون کم برامدگی بره که دیگه تمام عیار میشه :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)