حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر ال‌جی نکسوس ۵X در رنگ “سبز نعنایی” به بیرون درز کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

به برگزاری کنفرانس گوگل در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) و معرفی دستگاه‌های جدید نزدیک می‌شویم. در کنفرانس گوگل، شاهد معرفی نکسوس‌های جدید و نسخه‌ی نهایی اندروید ۶ مارشمالو خواهیم بود. یکی از دستگاه‌هایی که قرار است در این کنفرانس معرفی شود، ال‌جی نکسوس ۵X خواهد بود که امروز، تصاویری از این گوشی در رنگ سبز نعنایی لو رفته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

طبق تصاویر لو رفته‌ی امروز، نکسوس ۵X در رنگ سبز نعنایی نیز عرضه خواهد شد اما این رنگ با رنگ‌هایی که ما تاکنون دیده‌ایم، کمی فرق دارد. از مشخصات شایعه شده‌ی نکسوس ۵X می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی LCD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اشاره کرد که در ۱٫۸ گیگاهرتز کلاک شده و دارای مودم LTE Cat. 6 است.

Nexus-5X-in-mint-color (1) Nexus-5X-in-mint-color

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. دوربین عقب این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی به یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-Nexus-5X-leaks-out-in-tennis-court-mint-chassis-color_id73794″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

چه رنگ باحالی داره به طرح مات بدنه هم میاد کاش رنگ لوگو و نکسوس و همینجوری سفید بذاره اگه مشکی شه خیلی بد میشه :good:

ناصر

احتمالا زیر نور پروژکتور اینطوری دیده میشه

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی