حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از میزو ۷ پرو با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه، منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

پیش‌تر، رندرهای گوشی شایعه‌شده پرچم‌دار میزو ۷ پرو منتشر شده بود اما به تازگی، تصاویر واقعی این گوشی با لبه‌ محنی دوگانه فاش شده است که شایعات پیشین، را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

تصاویر منتشرشده، نشان می‌دهد که میزو پرو ۷ همانند گلکسی نوت ۷ سامسونگ و گوشی شایعه‌شده شیائومی می نوت ۲ از لبه‌های منحنی در اطراف صفحه‌نمایش بهره می‌گیرد؛ آن‌طور که از بررسی تصاویر به دست‌ می‌آید، میزو ۷ پرو برای استفاده با یک دست بسیار مناسب خواهد بود.  هرچند این تصاویر، چندان با کیفیت نیست اما با بررسی آن‌ها، بخشی از مشخصات و قابلیت‌های میزو ۷ پرو به‌دست می‌آید.

meizu-pro-7

جدا از صفحه‌نمایش خمیده، دکمه فیزیکی Home این گوشی پرچم‌دار با طراحی بیضی شکل جلب توجه می‌کند و شرکت سازنده، حسگر اثرانگشت را در این دکمه جای داده است.

پیش‌تر، بخشی از مشخصات‌فنی پرچم‌دار جدید میزو در یکی از شبکه‎‌های اجتماعی چین فاش شد و اطلاعات به‌دست‌آمده،  نشان می‌دهد که این محصول با تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ ارائه می‌شود. با این‌حال، پرچم‌دار آینده میزو تنها محصولی نیست که از چیپ‌ست‌های ساخت سامسونگ استفاده می‌کند؛ در واقع، تعدادی از محصولات شرکت میزو با تراشه‌های اگزینوس سامسونگ به بازار عرضه شده‌اند.

 شرکت میزو به دلیل عدم رعایت پتنت‌های کوالکام، با این تراشه‌ساز وارد دعوای حقوقی شده است و بنابراین، باید از تراشه‌های پرچم‌دار مدیاتک یا اگزینوس سامسونگ استفاده نماید. با توجه به عملکرد نزدیک تراشه‌های رده‌بالای اگزینوس به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام، میزو ترجیح داده است تا از تراشه‌های ساخت سامسونگ استفاده نماید. با این‌حال، باید مدنظر داشته باشید که شرکت میزو، یک سازنده چینی است و محصول نهایی این شرکت باید از تمامی شبکه‌های مخابراتی چین پشتیبانی نماید؛ این، در حالی است که چیپ‌ست‌ اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ از برخی از شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی نمی‌کند و شرکت سامسونگ، گوشی‌‌های پرچم‌دار خود را با تراشه اسنپدراگون در چین ارائه داده است.

meizu-pro-7-2

براساس مشخصات‌‌فنی فاش‌شده، گوشی جدید میزو به یک صفحه‌نمایش احتمالاً ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به همراه رابط‌کاربری Flyme شرکت سازنده بر روی این گوشی، اجرا می‌شود.

این تراشه به همراه واحد گرافیکی Mali-T880، چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، بخش مهمی از مشخصات‌فنی گوشی جدید میزو را تشکیل می‌دهد.  دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپبیکسلی، از دیگر مشخصاتی است که برای گوشی پرچم‌دار جدید میزو، فاش شده.meizu-pro-7-3

پیش‌تر، در ترنجی خواندید که شرکت میزو از محصول جدید خود در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند و با توجه به فاش‌شدن این گوشی، انتظار می‌رود که میزو ۷ پرو در این رویداد خبری معرفی شود. اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که شرکت میزو از محصول جدید خود در ۱۳ سپتامبر با قیمتی نزدیک به ۳۰۰۰ یوآن (۴۵۱ دلار) رونمایی می‌کند. آیا در صورت عرضه رسمی این گوشی در بازار کشورمان، میزو ۷ پرو را خریداری خواهید کرد؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/19/meizu-pro-7-curved-display-image-leak/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa panahi

سلام دوستان
شما چه بازی هایی برای ایفون پیشنهاد میکنید ؟

Iranian_mind00

صفحه خمیده با اون همه حاشیه به چه دردی میخوره آخه !!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی